کد خبر : 1298092 | 30 دی 1394 ساعت 11:08 | 33K بازدید | 7 دیدگاه

اولویت‌های مظلومی جذب نشدند

کردنوری: نیاز نبود تیموریان را جذب کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به این نکته اذعان کرد که این باشگاه نتوانسته آن بازیکنانی که پرویز مظلومی می‌خواست، جذب کند.

کردنوری: نیاز نبود تیموریان را جذب کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، عباس کردنوری در خصوص مذاکره باشگاه استقلال با آندرانیک تیموریان که به نتیجه نرسید و مسئولان باشگاه نتوانستند این بازیکن را جذب کنند، گفت: نیاز مبرم نبود که تیموریان را جذب کنیم. در پست آندو بازیکن خوب هم داریم و البته منکر خوب بودن این بازیکن نیستم. تیموریان می‌توانست مهره خوبی برای استقلال باشد، اما در پست‌های دیگر نیاز به جذب بازیکن داشتیم.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال در نقل‌وانتقالات خوب عمل کرد یا نه، اظهار داشت: خوب که نه؛ در نیم‌فصل نباید توقع داشته باشید بازیکن خوب جذب کنید. هر باشگاهی تمام توانش را می‌گذارد تا بهترین بازیکنان را جذب کند و باشگاه‌ها بازیکنان خوب خود را از دست نمی‌دهند. به ندرت پیش می‌آید که باشگاهی با جدایی بازیکنش موافقت کند. البته با توجه به اینکه استقلال در بالای جدول حضور داشته و صدرنشین است، باشگاه‌ها کاری نمی‌کنند که این تیم قوی‌‎تر شود.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال جذب بازیکن خارجی، ادامه داد: به هرحال روی این بازیکنان کار می‌شود تا اگر شد از فرصت نقل‌وانتقالات استفاده شود. به دنبال جذب هافبک بازیساز هستیم و اگر بتوانیم بازیکن خوب در این پست جذب کنیم، این اتفاق رخ خواهد داد. البته در لیست‌مان یک جای خالی هم داریم و اگر شد بازیکن آزاد جذب می‌کنیم.


کردنوری درباره اینکه نظری‌جویباری اعلام کرده برخی دوست ندارند او در باشگاه استقلال فعالیت داشته باشد، گفت: مسلماً نظری‌جویباری را از دست نمی‌دهیم. اگر هم کدورتی باشد، حتماً حل می‌شود.


وی درباره ناراحتی پرویز مظلومی از مسئولان باشگاه به دلیل ضعف در نقل‌وانتقالات، خاطرنشان کرد: ما با هر بازیکنی که مظلومی پیشنهاد داد، صحبت کردیم، اما امکان جذب آنها نبود. در نقل‌وانتقالات دو راه وجود دارد. یک راه که عرف تمام باشگاه‌های حرفه‌ای دنیاست، مذاکره بین باشگاه‌ها بوده و با خود بازیکن صحبت نمی‌شود. راه دوم هم صحبت کردن با خود فوتبالیست است تا او را مقابل باشگاهش قرار بدهند که ما این کار را نکردیم، چون این رفتار اخلاقی نیست. در خصوص ناراحتی مظلومی هم باید بگویم، آنهایی که در اولویت این مربی بودند، باشگاه استقلال نتوانست جذب کند.


دیدگاه‌ها