کد خبر : 1298880 | 03 بهمن 1394 ساعت 19:01 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

جای لژیونرها و نوراللهی خالی بود

فریبا: ما هم گل می زدیم 3-0 می بردیم

پیشکسوت فوتبال اعتقا د دارد دلیل اصلی حذف تیم امید بدشانسی بود البته در کنارش به عوامل دیگری نیز اشاره می کند.

بهتاش فریبا در رابطه با حذف تیم امید مقابل ژاپن به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: بازی خیلی خوبی بود ودر 90دقیقه باید کار را تمام می کردیم زیرا توپ و میدان در اختیار ما بود و 6و5موقعیت گل نیز داشتیم ولی چند توپ رابه تیر زدیم و فوتبال آن رویش را به ما نشان داد و بازی در نهایت به وقت اضافه کشیده شد. ژاپن در وقت های اضافه توپ را دواند و بازیکنان ما هم فیزیکی بازی کردند متاسفانه اولین گل را که خوردیم همه چیز بهم ریخت و شاید اگر ما اولین گل را می زدیم بازی سه بر صفر به نفع ایران تمام می شد در شرایط حذفی دیگر فرق نمی کند برای همین ایران وقتی گل خورد در پی جبران بود و حتی تعویض ها هم هجومی بود.

او در همین باره ادامه داد: ما دو گل در ادامه خوردیم که جزو نوادر بود و شوت هایی بود که کمتر گلری می توانست آن ها رابگیرد دقیقا علی کریمی عین همان شوتی که بازیکن ژاپن گلش کرد گیرش آمد ولی به بالای دروازه زد.

بازیکن سابق تیم ملی درمورد شرایط حریف توضیحات بیشتری می دهد و می گوید: در وقت های اضافه شرایط به نفع ژاپن پیش رفت  و در ضمن ارنج ژاپن تغییراتی نسبت به بازی های قبل داشت  و آن ها هرچه بازیکن قد بلند داشتند در زمین گذاشته بودند. بیشتر توجه ما این بود که از عمق دفاع ژاپن عبور کنیم و هر خطری ایجاد کردیم ابتدا د فاع های کناری شان را دور زدیم  ولی قانون نانوشته فوتبال این است که اگر گل نزنی گل می خوری.

وقتی از وی سوال شد دلیل اصلی حذف تیم امید را چه می داند پاسخ داد: به نظر من دلیل اصلی بدشانسی در این بازی به خصوص بود  و بعد از آن باید ببینیم ما برای پایه هایمان چه کردیم و ژاپن برای تتیم های پایه اش چه کرده ؟ ژاپن از تمام پتانسلیش استفاده کرده بود البته نبود سه لژیونرمان یعنی جهانبخش،  عزت اللهی و آزمون و همچنین نور اللهی  قطعا تاثیر گذار بود. نوراللهی بازیکن دونده و جنگنده ای است و خیلی خوب به فوروارد ها اضافه می شود ولی در کل هیچ سالی هم این همه تدارک دیده نشده بود و امید ها 25و24 بازی انجام دادند و تقریبا آماده بودند ولی گاهی اوقات شرایط فوتبال به گونه ای پیش می رود که هرچه می زنی به در بسته می خوری.

فریبا در پایان درمورد مصاحبه خاکپور بعد از بازی افزود: شنیدم که خاکپور بعد از بازی باخت را گردن گرفته و این می تواند نقطه عطفی برای مربیان ما باشد و باید از گفته های خاکپور درس بگیرند واقعا برای خاکپور ناراحت شدم چون با شخصیت است و سلامت کاری دارد.

دیدگاه‌ها