کد خبر : 1299653 | 06 بهمن 1394 ساعت 18:07 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

خیری: پدیده آماده لیگ است

مهدی خیری که هنر خاصی در زدن گل به تیم‌های استقلال و پرسپولیس دارد در بازی دوستانه امروز مقابل آبی‌پوشان پایتخت نیز این کار را تکرار کرد.

خیری: پدیده آماده لیگ است
به گزارش "ورزش سه"، خیری در مورد بازی دوستانه‌ای که با استقلال داشتند گفت: واقعا به این بازی تدارکاتی نیاز داشتیم. در مشهد هم یک بازی انجام دادیم و در اینجا در ابتدا با راه‌آهن بازی کردیم که بدن‌هایمان سنگین بود اما در دومین بازی دوستانه یعنی دیدار امروز با استقلال خیلی بهتر بودیم و خودمان را برای بازی با سایپا آماده می‌کنیم.

او که در لیگ امسال به سرخابی‌های پایتخت گل زده است، در بازی دوستانه با استقلال نیز گلزنی کرد در این‌باره می‌گوید: رمز موفقیت من همسرم، دخترم و داشتن آرامش است. در کل گل زدن به تیم‌های بزرگ یک افتخار و یک جور هنر است و به نظر من اگر بازیکنی می‌خواهد در چشم باشد، باید به تیم‌های بزرگ گل بزند.

این بازیکن در مورد اینکه برای دیدار با سایپا آماده هستند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: سایپا تیم خیلی خوبی دارد و آقای جلالی به این تیم نظم داده. ما هم تیم خوبی هستیم و تمرینات خوبی انجام دادیم مطمئن باشید برای بردن به زمین می‌رویم تا جایگاهمان در جدول تثبیت کنیم. دیدار با سایپا حکم 6 امتیاز را برای ما دارد. بعد از آن با تراکتور در تبریز بازی داریم که باید آنها را هم ببریم تا اعتماد به نفسمان برای 3 بازی‌ای که داخل خانه داریم بالا برود.

خیری در پایان در مورد اینکه ضعفشان یعنی گل خوردن در دقایق پایانی بازی را برای نیم فصل دوم برطرف می‌کنند یا نه افزود: اشتباهات ما فردی بود و حالا با جذب احمد آل نعمه فکر کنم عقب زمین بهتر و با تجربه تر شود انشاالله نیم فصل دوم این ضعف را نداشته باشیم .

دیدگاه‌ها