کد خبر : 1300081 | 08 بهمن 1394 ساعت 16:39 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ننزیچ:در نیم فصل دوم تیم دیگری می شویم

گلر اسلوونی راه آهن معتقد است تیم خوبی دارند و اگر تراکتوری ها می خواهند شکستشان دهند باید خیلی بهتر باشند.

ننزیچ:در نیم فصل دوم تیم دیگری می شویم
به گزارش "ورزش سه"، ایگور ننزیچ درمورد شرایط راه آهن می گوید: ما تیم خوبی داریم و مربی خوبی تیم را هدایت می کند همچنین مربی دروازه بان خیلی خوبی داریم که به من اهمیت می دهد. تیم هم به خوبی و به سختی کار می کند دیگر نزدیک روز بازی هستیم و تمام توانمان را به خوبی در اختیار تیم گذاشتیم، بچه های ما جوان هستند و از کیفیت خوبی برخور دارند همچنین چند بازیکن با تجربه هم در تیم وجود دارد و ما در نیم فصل دوم تیم بهتری می شویم.

او درمورد دیدار با تراکتورسازی در هفته هجدهم از رقابت های لیگ برتر ادامه داد: بازی سنگینی داریم باید تمرکزمان را حفظ و سخت کار کنیم ما ترسی از تیم تراکتور نداریم و همه ما بازیکنان خوش بین هستیم که بازی را می بریم تراکتور اگر می خواهد ببرد باید خیلی بهتر از ما باشد درضمن ما در تهران بازی می کنیم و باید از امتیاز میزبانی استفاده لازم را ببریم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که برای مهار بازیکنان خطرناک تراکتور چه برنامه ای دارند افزود: من می دانم تراکتور بازیکنان بزرگی دارد تازه آن ها بازیکنانی مثل شریفی،حاتمی،نانگ و ... را نیز جذب کرده اند. ما باید فضا ها را ببندیم و حفظ توپ کنیم همچنین بازیکنان ما کمتر از بازیکنان حریف نیستند ما به امتیاز این بازی نیاز داریم و باید ببریم.

دیدگاه‌ها