کد خبر : 1300508 | 10 بهمن 1394 ساعت 13:53 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

کامل: با دوندگی استقلال را بردیم

بهمن کامل می گوید: حاشیه ها مانع ازتمرکز بازیکنان فولاد می شده اما روز گذشته با دوندگی بیش تر به موفقیت رسیده اند..

کامل: با دوندگی استقلال را بردیم
به گزارش "ورزش سه"، بهمن کامل درباره برد فولاد مقابل استقلال خوزستان در دربی خوزستان گفت: خدا را شکر ما اولین بازی بعد تعطیلات را با برد آغاز کردیم. نیم فصل اول شرایطی برای ما پیش آمد که نتوانستیم آن تمرکز لازم را داشته باشیم. حاشیه هایی اطراف تیم بود که نمی گذاشت حواس بازیکنان به کارشان باشد  و امتیاز این هم می رفت که فولاد بالاتر از این رده باشد.

مدافع فولاد خوزستان همچنین گفت: دیروز با دوندگی توانستیم آن چه را که مربی خواسته بود را در زمین پیاده کنیم و سه امتیاز حساس دربی را بگیریم. خدا را شکر بازیکنانی که جذب تیم شدند به ما خیلی کمک کردند. حتی علیرضا سلیمی که درون دروازه بود خوب کار کرد و طهماسبی هم که روی نیمکت بود که همیشه خوب بوده است.

مهرداد بایرامی هم که ثابت شده است و دورگ کوئه ماها را خودتان دیدید. آن چند دقیقه ای که روی زمین بود را خوب کار کرد و دفاع حریف را همان جلو نگه داشت. خدا را شکر مهره هایی که گرفتیم به کار تیمی مان می آیند.

بهمن کامل درباره تشویق ایوب والی در بازی روز گذشته گفت: ایوب والی جزو بازیکنان خوب و بااخلاق فوتبال ایران است. بازیکنی خداشناس است و حتی این مساله ای که برایش پیش آمده به نظرم اصلا عمدی نبوده است. من دو سال والی را می شناسم و کسی است که بین فوتبالیست ها در ماه رمضان و در گرمای اهواز روزه می گیرد. او فرد باخدایی است و انشاالله مسئولان کمک کنند تا محرومیتش کم شود.

دیدگاه‌ها