کد خبر : 1300700 | 11 بهمن 1394 ساعت 01:00 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کیه وو - یوونتوس

یوونتوس برای ادامه فرم خیره کننده خود طی 2 ماه گذشته این بار در خانه کیه وو به میدان خواهد رفت.

پیش بازی کیه وو - یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"، کیه وو قصد دارد تا شانس خود را برای متوقف کردن غول فعلی ایتالیا در خانه خود امتحان کند.

کیه وو
کسب 27 امتیاز و ایستادن در میانه جدول رده بندی در رتبه دهم، آمار قابل قبولی برای کیه وو محسوب می شود. آن ها در نیم فصل نخست دست به کار بزرگی زدند و یوونتوس را در یوونتوس استادیوم با نتیجه 1-1 متوقف کردند. با این حال آن ها به خوبی می دانند که یوونتوس فعلی، تفاوت های بسیاری با آن یوونتوس اول فصل کرده است.
کیه وو در هفته گذشته شکست سنگینی را با نتیجه 4-1 مقابل لاتزیو تجربه کرد و این هفته دوست ندارد که شرایط مشابهی را مقابل یوونتوس تجربه کند. زردپوشان شهر ورونا تنها 1 بازی از 25 بازی اخیر خود را مقابل یوونتوس پیروز شده اند.

یوونتوس
برد، برد و باز هم برد. این آمار شاگردان مکس آلگری در یوونتوس طی مدت اخیر است. بیانکونری توانسته 11 بازی متوالی را در سری آ پیروز شود و در این بین نیز دو پیروزی در جام حذفی کسب کند. فرم یوونتوس خیره کننده است و آن ها این بار قصد دارند تا به قصد رسیدن به صدر جدول سری آ؛ میزبانشان کیه وو را شکست دهند.
یوونتوس برای دیدار مقابل کیه وو، ماریو مانژوکیچ و آساموا را به علت مصدومیت در جدال چهارشنبه شب مقابل اینتر به همراه ندارد. یوونتوس در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها تنها 1 گل دریافت کرده است و امیدوار است تا با ثبت یک کلین شیت دیگر، به دوازدهمین پیروزی پیاپی خود در سری آ دست پیدا کند.


1089116

دیدگاه‌ها