کد خبر : 1300828 | 11 بهمن 1394 ساعت 16:17 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

ماسکرانو: بازیکنان بارسلونا خسته هستند

بارسلونا تقویم دشواری را در یک ماه اخیر پشت سر گذاشته است. این تیم به سبب درگیر بودن در کوپا دل ری، هر سه یک بار به میدان رفته که این امر تا حدودی باعث خستگی ستارگان این تیم شده است.

ماسکرانو: بازیکنان بارسلونا خسته هستند
به گزارش "ورزش سه"، بارسا روز گذشته موفق شد در دیداری حساس مقابل اتلتیکو 2-1 پیروز شده و فاصله خود در صدر جدول را افزایش دهد. بارسا با وجود 9 نفره شدن اتلتیکو از دقیقه 65، دیگر نتوانست به این تیم گل بزند که بسیاری دلیل این امر را خستگی بازیکنان این تیم عنوان کرده اند.

ماسکرانو در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" بازی را خیلی بد شروع کردیم و 10 دقیقه زیر سایه اتلتیکو بودیم و به همین دلیل یک گل هم دریافت کردیم. در ادامه موفق شدیم کنترل بازی را در دست بگیریم و تا پایان نیمه اول 2-1 پیش بیفتیم.

در نیمه دوم و بخصوص اواخر بازی، کمی کیفیتمان افت کرد که فکر می کنم بخاطر فشار بازی ها باشد. هر دو یا سه روز یک بار بازی کردن کار ساده ای نیست. چهارشنبه مقابل بیلبائو دیدار سختی را پشت سر گذاشته بودیم و کمی احساس خستگی می کردیم.
در هر صورت مهم کسب سه امتیاز بود چون همیشه مهم است که از حریفان مستقیمتان فاصله امتیازی داشته باشید. حالا باید خودمان را برای مصاف با والنسیا(نیمه نهایی کوپا دل ری) آماده کنیم."

دیدگاه‌ها