کد خبر : 1300889 | 11 بهمن 1394 ساعت 19:38 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: رتبه تک رقمی می‌خواهیم

سرمربی گسترش فولاد تبریز هدفشان برای لیگ پانزدهم را کسب رتبه تک رقمی عنوان کرد.

کمالوند: رتبه تک رقمی می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در کنفرانس خبری قبل از بازی با صبای قم گفت: تمام تلاش ما ارائه یک بازی زیبا و کسب سه امتیاز است و از تمام توان خود برای پیروزی در این مسابقه استفاده می‌کنیم. می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و با موفقیت دور جدید بازی‌ها را آغاز کنیم. نباید فکر کنیم از پیش برنده یا بازنده این بازی هستیم و به گذشته هم فکر نمی‌کنیم.

او در مورد غائبان تیمش برابر صبای قم گفت: امیرحسین کریمی به احتمال فراوان مصدومیتش برطرف نشود و به بازی صبا نرسد و از سوی دیگر مرتضی اسدی را به دلیل 3 کارته بودن در اختیار نداریم.

سرمربی گسترش فولاد پیرامون شرایط تیمش در وقفه مسابقات لیگ ابراز کرد: اردوی بسیار خوبی در ترکیه برگزار کردیم ولی بعد از اینکه به تبریز آمدیم به دلیل بارندگی نتوانستیم تمرینات زیادی داشته باشیم.

کمالوند با اشاره به خریدهایی که در نقل و انقالات نیم‌فصل داشتند، عنوان کرد: نفرات خوبی به جمع ما اضافه شدند که در تمرینات اخیر با قدیمی‌ها هماهنگ شدند. سیاست باشگاه بر خلاف دو سال اخیر که سقوط نکردن بود در این فصل کسب رتبه تک رقمی است. باتوجه به عملکردی که تاکنون در بازی‌های لیگ داشتیم قطعا می‌توانیم به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

دیدگاه‌ها