کد خبر : 1300960 | 12 بهمن 1394 ساعت 08:33 | 24.9K بازدید | 2 دیدگاه

زیدان: امید زیادی به قهرمانی لالیگا دارم

زین الدین زیدان،‌سرمربی رئال مادرید عنوان کرد که امید زیادی به قهرمانی در لالیگا دارد و تیمش تا آخرین لحظه برای کسب آن تلاش خواهد کرد.

زیدان: امید زیادی به قهرمانی لالیگا دارم
به گزارش "ورزش سه"،‌رئال شب گذشته موفق شد با نتیجه 6-0 اسپانیول را شکست داده و با یک بازی بیشتر نسبت به بارسا،‌به اختلاف 4 امتیازی این تیم برسد. با این حال، زیدان عنوان کرد که تیمش تسلیم نخواهد شد و تا پایان خواهد جنگید.

چهار دیدار و سه پیروزی پرگل. آیا شگفت زده شده اید؟

برای خودم هم شروع عجیبی بود. زدن پنج یا شش گل در یک بازی کار ساده ای نیست ولی با تلاش می‌توان به آن رسید.ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. شروع خوبی داشتیم که مهم‌ترین چیز است . انجام کارهایی که ما می‌کنیم کار ساده ای نیست.

بازگشت خامس

از عملکرد خامس خیلی راضی هستم. او به سختی تلاش می‌کد و من از حرکات بدون توپش خیلی خوشم می‌آید. وقتی مالکیت توپ را ندارد، عالی کار می‌کند و وقتی توپ را در اختیار دارد،‌همه ما می‌دانیم چه کار می‌تواند انجام دهد. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم.

کریستیانو

به گلزنی رونالدو عادت کرده ایم. اگر او هت‌تریک نکند مردم فکر می‌کنند اشتباهی رخ داده است. به گلزنی او در هر بازی عادت داریم. این موضوع تغییر نمی‌کند زیرا او بازیکن بسیار موثری است،‌جاه طلبی فوق‌العاده ای دارد و همیشه می‌خواهد برای تیم گل بزند. مهم نیست اگر گلزنی نکند،‌در دفاع عالی کار کرد.

احتمال قهرمانی رئال در لالیگا

ما تمام تلاشمان را در هر بازی انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم کار را به هفته های پایانی بکشانیم. 4 امتیاز با صدر فاصله داریم که می‌تواند به 7 امتیاز افزایش پیدا کند. سخت است ولی غیرممکن نیست. من امید زیادی به کسب لیگ دارم زیرا هنوز به پایان نرسیده است.

دیدگاه‌ها