کد خبر : 1300983 | 12 بهمن 1394 ساعت 10:33 | 53K بازدید | 1 دیدگاه

انتقاد رونالدو از عملکرد بنیتس در رئال

کریستیانو رونالدو،‌ستاره رئال مادرید پس از هت‌تریک مقابل اسپانیول، به انتقاد از دوران حضور رافا بنیتس و تصمیمات سرمربی اسپانیایی پرداخت.

انتقاد رونالدو از عملکرد بنیتس در رئال
به گزارش "ورزش سه"،‌شب گذشته رئال در برنابئو میزبان اسپانیول بود که شاگردان زیدان موفق شدند 6-0 حریف را در هم بکوبند. رئال در دوران حضور بنیتس امتیازات زیادی از دست داد و از بارسا صدرنشین در جدول عقب افتاد. حال رونالدو به انتقاد از عملکرد سرمربی سابق خود پرداخت و پیش فصل ضعیف را عامل نتایج نه چندان خوب رئال دانست.
او گفت:" ما باید سخت تر تلاش می‌کردیم. من و تمام تیم. حالا روحیه خوبی داریم. پیش فصل خوبی نداشتیم،‌تعداد سفرهایمان خیلی بالا بود. زیزو با ایده های متفاوتی آمده و باید به همین روش ادامه دهیم. مقابل اسپانیول، خوب بازی کردیم و پیروز شدیم. تیم با نتیجه ای که به نفعمان بود استراحت کرد و احساس خوبی داشتم. بازی مقابل بتیس خیلی پرتنش بود. امروز ریتم خودمان را یاد گرفتیم و خوب بازی کردیم."
رونالدو درباره رقابت با بارسا و اتلتیکو گفت:" نیازی نیست به اتلتیکو و بارسا فکر کنیم. آنها خوب بازی می‌کنند. ما باید سخت تلاش کنیم زیرا راهی طولانی پیش رویمان است. ما کمی عقب افتاده ایم ولی باید در پایان موضوع را بررسی کرد."

دیدگاه‌ها