کد خبر : 1301226 | 13 بهمن 1394 ساعت 10:01 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

میاچ: دایی می‌تواند خارج از ایران مربیگری کند

مربی کروات صبای قم که مدت زیادی است با علی دایی همکاری می‌کند به تمجید از او پرداخت.

میاچ: دایی می‌تواند خارج از ایران مربیگری کند
ژلکو میاچ در گفت‌وگو با "ورزش سه" پیرامون شکست صبا برابر گسترش فولاد اظهار کرد: بازی را بد شروع کردیم که در روند تیم و عملکرمان تاثیر گذاشت. بعد از آن نتایج درخشان در جام شهداء و بازی خوبی که بازیکنانمان مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن داشتند در بازی گسترش فولاد کیفیت لازم را از نفراتمان ندیدیم و همین موجب شد شکست بخوریم.

او در مورد علت سه شکست صبا در چهار بازی اخیر لیگ گفت: اگر دقت کنید بازی‌هایی که باختیم یک حالت بد شانسی نصیب ما شد. ابتدای فصل گفتم و حالا هم می‌گویم ما می‌توانیم در رتبه خوبی از جدول قرار بگیریم. متاسفانه برابر گسترش فولاد روز بد ما بود و باختیم.

مربی صبای قم در خصوص تغییراتی که در ترکیب صبا نسبت به نیم‌فصل اول انجام شد و آیا اینکه جابه‌جایی بازیکنان شکست این تیم را به همراه داشت، عنوان کرد: طاهر در جام شهداء عمکلرد خوبی داشت و از سوی دیگر مسعود حق‌جو حدود 10 روز به دلیل بیماری در تمرینات نبود که موجب شد او را به عنوان مدافع راست برابر گسترش قرار دهیم. اوسانی هم در جام شهداء نمایش قابل قبولی داشت و به همین دلیل او جایگزین اسلامی شد. پیام صادقیان نیز خرید جدید تیم بود و باید از او استفاده می‌کردیم. صادقیان تا دقیقه 60-50 خوب کار می‌کند ولی امیدواریم او با تمرینات بتواند تمام 90 دقیقه برای تیم در زمین حضور داشته باشد.

او اضافه کرد: رقابت در بین نفراتمان و اینکه بازیکنانی مثل حق‌جو، اسلامی و بهزادی‌کریمی برابر گسترش از ابتدا بازی نمی‌کردند نشان از قوی بودن صباست و باید این حس رقابت بین بازیکنان در تمرینات وجود داشته باشد. نباید فراموش کنیم جلال‌الدین علی‌محمدی که یکی از بهترین بازیکنان و گلزن ماست مصدوم شده و چند بازی او را در اختیار نداریم.

میاچ در مورد حضورش کنار علی دایی در سالیان اخیر گفت: علی دایی شخصیت مثبتی دارد. همکاری ما با یکدیگر عالی است و از سال 1998 همدیگر را می‌شناسیم. رابطه و همکاری خوبی با او در پرسپولیس و راه‌آهن داشتیم و در صبا نیز این مسئله وجود دارد که آن را حفظ کردیم. دایی همکار و دوست خوب من است. به نظرم او می‌تواند حتی در خارج از ایران مربیگری کند و این پناتنسیل در دایی وجود دارد همانند دوران بازی‌اش در اروپا هدایت یک تیم را داشته باشد.

دیدگاه‌ها