کد خبر : 1301240 | 13 بهمن 1394 ساعت 10:41 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده اخراج کرانچار از الاهلی

اختلاف با مدیر نقل و انتقالات باشگاه الاهلی پرونده همکاری مربی کروات با این باشگاه را بست.

پشت پرده اخراج کرانچار از الاهلی
به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار از مدت ها قبل یکی از کاندیداهای اصلی برکناری از نیمکت رهبری الاهلی بود تا جایی که رسانه های قطری هر روز خبرهای ضد و نقیضی در خصوص مربی کروات منتشر می کردند اما در واکنش به این شایعات مالک باشگاه با حمایت از کرانچار مدعی شد تا آخرین روز از قرارداد این مربی کرانچار در تیم باقی خواهد ماند.

اما به فاصله چند هفته از این ادعای مالک الاهلی شکست برابر الغرافه کار را برای زلاتکو تمام کرد و او از سمتش برکنار شد تا دستیار قطری جای او را روی نیمکت بگیرد. در فاصله 24 ساعت پس از این اتفاق رسانه های قطری پشت پرده اخراج کرانچار را مدیر نقل و انتقالات باشگاه دانسته و مدعی شدند اتفاقاتی که در نقل و انتقالات زمستانی رخ داد به خصوص در ماجرای پیوستن کاراندو آرژانتینی به الاهلی زمینه اخراج مربی کروات فراهم شد.

گفته می شود کرانچار از ابتدا هم مخالف جذب مهاجم آرژانتینی بود و در عوض به دنبال حفظ مهره هایش از جمله موبیلی مهاجم کنگویی و مصدوم تیم بود اما چون مدیر نقل و انتقالات باشگاه تمایلی به این کار نداشت و در عوض روی جذب مهاجم آرژانتینی تاکید داشت اختلافاتش با کرانچار اوج گرفت و در نهایت دهم باشگاه طرف مدیر نقل و انتقالات در آمد تا به این ترتیب قصه مربیگری زلاتکو در الاهلی به پایان برسد.

دیدگاه‌ها