کد خبر : 1301514 | 14 بهمن 1394 ساعت 01:06 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار سیتی مقابل ساندرلند

منچسترسیتی موفق شد با تک گل سرجیو آگوئرو،‌ساندرلند را شکست دهد تا همچنان لسترسیتی را در صدر جدول تعقیب کند.

پیروزی دشوار سیتی مقابل ساندرلند
به گزارش "ورزش سه"،‌دو تیم ساندرلند و منچسترسیتی در ورزشگاه لایت شهر ساندرلند به مصاف یکدیگر رفته بودند که شاگردان مانوئل پیگرینی موفق شدند 1-0 حریف خود را شکست دهند تا تنها تعقیب کننده جدی لستر در صدر جدول باشند.
سیتی بازی را بهتر از حریف خود شروع کرد و از ابتدا به دروازه حریف فشار آورد تا در همان اوایل بازی به گل رسید. سرجیو آگوئرو موفق شد روی ریباند سانتر ارسالی ناواس،‌دروازه حریف را باز کند تا همچنان به روند گلزنی‌های پیاپی خود ادامه دهد. روند بازی به همین شکل تا اواخر نیمه اول پیگیری شد و این سیتی بود که توانسته بود سیستم و بازی خود را به حریف تحمیل کند و ساندرلند به هر دری زد نتوانست بازی را به نفع خود برگرداند.
نیمه دوم هم مثل نیمه اول،‌با برتری سیتی آغاز شد. هر چن که شاگردان مانوئل پیگرینی به ندرت توانستند به دروازه ساندرلند نزدیک شوند و موقعیتی ایجاد کنند ولی سوار بر بازی بودند و اجازه ایجاد موقعیت به حریف را نیز نمی‌دادند.تا پایان نیمه دوم،‌سیتی موقعیت خاصی روی دروازه ساندرلند نداشت و به نظر شاگردان پیگرینی تمایل زیادی با افزایش اختلاف با حریف خود نداشتند. در نهایت بازی با تک گل آگوئرو و با نتیجه 1-0 به نفع سیتی به پایان رسید و با توجه به تساوی آرسنال، حال سیتی تنها تعقیب کننده جدی لسترسیتی در صدر جدول خواهد بود.

دیدگاه‌ها