کد خبر : 1301516 | 14 بهمن 1394 ساعت 01:07 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

آرسنال 0-0 ساوتهمپتون

تساوی خانگی آرسنال مقابل ساوتهمپتون

دیدار تیم های آرسنال و ساوتهمپتون لحظاتی پیش با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا با توجه به برتری تاتنهام مقابل نوریچ، آرسنالی ها جایگاه سوم را نیز از دست بدهند.

تساوی خانگی آرسنال مقابل ساوتهمپتون
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای بازگشت مجدد به صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس در امیریتس مقابل ساوتهمپتون قرار گرفت اما در نهایت با قبول تساوی بدون گل به رده چهارم جدول سقوط کرد.

آرسنال بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و از همان ابتدا سعی داشت با به دست گرفتن بازی، عرصه را بر بازیکنان ساوتهمپتون تنگ کند. اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه 17 برای آرسنالی ها ایجاد شد. روی پاس زیبای آلکسیس سانچس، مسوت اوزیل فراری را در پشت دفاع ساوتهمپتون انجام داد و در مصافی تقریبا تک تک با دروازه بان حریف قرار گرفت اما ضربه او با برخورد به فارستر راهی به سمت دروازه پیدا نکرد.

آرسنال در دقیقه 22 جدی ترین خطر خود را در نیمه اول ایجاد کرد. روی پاس ببرین و اثر گذاری ژیرو، مسوت اوزیل بار دیگر در مصافی تک به تک با فارستر قرار گرفت اما این بار نیز دخالت به موقع دروازه بان ساوتهمپتون مانع از فروپاشی دروازه شاگردان کومان شد.

در ادامه ساوتهمپتون کمی کنترل بازی را در اختیار گرفت و مانع از ایجاد موقعیت گلزنی توسط بازیکنان آرسنال شد. حرکات مانه، لانگ و وانیاما در چند صحنه توانست خطراتی نصفه و نیمه روی دروازه چک ایجاد کند اما در نهایت شاگردان کومان از خلق خطری جدی روی دروازه آرسنال عاجز بودند.

تلاش دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

شروع نیمه دوم بار دیگر با حملات آرسنال همراه شد. در دقیقه 48 روی پاس زیبای اوزیل و حرکت رمزی، ژِیرو صاحب موقعیت شوت زنی شد که ضربه این مهاجم فرانسوی با واکنش خارق العاده فارستر راهی کرنر شد. آرسنال در این صحنه فوق العاده بد شانس بود چرا که دروازه بان ساوتهمپتون واکنشی استثنایی از خود نشان داد.

حملات آرسنال در ادامه بازی گسترده تر نیز شد و شاگردان کومان هیچ راهی جز تجمع در زمین خودی و دفاع نداشتند. در دقیقه 69 فارستر در ادامه نمایش استثنایی اش ضربه سر ژیرو را با یک شیرجه تماشایی دفع کرد. توپ برگشتی اما بار دیگر توسط بازیکنان آرسنال سانتر شد و این بار نوبت به کشیلنی رسید تا در دهانه دروازه با ضربه سر توپ را به بیرون بفرستد.

در دقیقه 71 آرسنال بار دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفت. ضربه آلکسیس سانچس درون محوطه جریمه توسط وارد پراوس روی خط دروازه برگشت داده شد تا مشخص شود امشب، شب خوش شانسی ونگر و شاگردانش نمی باشد.

حملات آرسنال در 10 دقیقه پایانی نیز ادامه یافت. در دقیقه 85 بار دیگر توپچی ها موقعیتی ایده آل را هدر دادند. روی حرکت اوزیل و سانچس درون محوطه جریمه، مهاجم شیلیایی بار دیگر با فارستر تک با تک شد اما باز هم این دروازه بان ساوتهمپتون بود که مانع از گلزنی آرسنال شد.

دقایق پایانی بازی نیز علی رغم فشار شدید آرسنالی ها ثمری برای این تیم در بر نداشت تا ونگر بار دیگر در حساس ترین مقاطع زمانی، 2 امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دهد.

دیدگاه‌ها