کد خبر : 1301554 | 14 بهمن 1394 ساعت 09:55 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

عصبانیت کلوپ از عملکرد شاگردانش

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل لسترسیتی عنوان کرد که به زمان نیاز دارد تا عصبانیتش فروکش کرده و آرام شود.

عصبانیت کلوپ از عملکرد شاگردانش
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته 2-0 مقابل لسترسیتی شکست خورد و علاوه بر شکست،‌عملکرد ضعیفی در زمین داشت. جیمی واردی دو گل برای لستر به ثمر رساند و کلوپ به شدت از شاگردان خود عصبانی بود.
او گفت:" واردی امشب بسیار موثر بود. فکر می‌کنم برنامه ما خوب بود،‌ مشخصا خوب بود. ما خودمان را مجبور کردیم که بازی کنیم. از سبک دفاع آنها اطلاع داشتیم. گاهی آنها پرسینگ شدیدی دارند. در چنین مواقعی باید از گوشه ها استفاده کرد. ما زمان کافی داشتیم،‌توپ را در اختیار داشتیم،‌موقعیت در محوطه داشتیم ولی همه دیدند که ما در لحظه حساس تصمیم درستی نگرفتیم. هر چه بازی طولانی تر می‌شد،‌ ما بهتر نشدیم و تصمیماتمان هم بهتر نشد. این مشکل است. ما توپ را در محوطه در اختیار داشتیم ولی شوتی انجام نشد. واردی از 35 متری شوت کرد و توپ گل شد.
احساس خوبی در حال حاضر ندارم زیرا می‌دانم که شکست خورده ایم و باید این را قبول کنم. هیچ مشکلی نخواهد بود ولی فکر می‌کنم از بعضی جهات می‌توانستیم بهتر کار کنیم. می‌توانستیم این بازی را ببریم. اگر توانایی بردن یک بازی را دارید،‌باید ببرید و ما این کار را نکردیم. بنابراین به کمی فرصت نیاز دارم تا عصبانیتم فروکش کند."

دیدگاه‌ها