کد خبر : 1301569 | 14 بهمن 1394 ساعت 11:24 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیمنتا: گسترش بهترین زمین لیگ برتر را دارد

لئوناردو پیمنتا که پس از مدت‌ها با پیراهن گسترش فولاد به میدان رفت، توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. این بازیکن برزیلی روی گل اول تیمش در برابر صبا تاثیر مستقیم داشت.

پیمنتا: گسترش بهترین زمین لیگ برتر را دارد
پیمنتا در مورد پیروزی 2 بر صفر گسترش مقابل صبا به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: بازی خیلی خوبی بود، ما روی این دیدار کنترل داشتیم. صبا هم خوب بود اما دیروز ما خیلی تلاش و خیلی خوب بازی کردیم و در بیشتر دقایق ما تیم برتر زمین بودیم. هدف ما در لیگ برتر این است که در هر بازی به پیروزی برسیم. من از اینکه بازی دیروزمان با پیروزی به اتمام رسید، خیلی خوشحال هستم و این موضوع خیلی برای ما مهم بود. از تمام دوستان و هم‌تیم‌مان و مربی‌ام ممنونم و همچنین از خدا به خاطر اینکه توانستیم در شروع مجدد بازی‌ها امتیاز جمع کنیم، ممنونم. ما تلاش می‌کنیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم و من احساس می‌کنم ما آن را انجام خواهیم داد. پیروزی بازی صبا برای  ما خیلی خیلی خوب بود.

هافبک برزیلی گسترش فولاد در مورد عملکردش در بازی صبا  ادامه داد: این شغل من است و من همیشه سعی می‌کنم در زمین بهترین باشم. تمریناتی که در این هفته قبل از بازی انجام دادیم خیلی خوب بود. اما من کارم را انجام می‌دهم اگر قرار باشد پاس گل بدهم یا گلی بزنم، فقط در جهت کمک به گسترش است و پیروزی تیمم است. از بازی دیروز خوشحال و راضی هستم. ما باید به این روندمان ادامه بدهیم. من برای امسال یک هدف دارم و آن را انجام خواهم داد.

پیمنتا در پایان در مورد اولین بازیش با پیراهن گسترش بعد از دوری به مدت یک نیم فصل که اتفاقا با پیروزی هم همراه شد افزود: از اینکه دوباره دارم با باشگاه گسترش فولاد کار می کنم احساس خوبی دارم. باشگاه گسترش سازماندهی خوبی دارد، افرادی که صلاحیت دارند در این باشگاه کار می‌کنند. از مدیرعاملمان به دلیل عملکرد خوبش همیشه ممنون هستم. اینکه اولین بازی من با پیراهن گسترش با برد همراه شد باعث خوشحالی‌ام است. زمین ما بهترین زمین در کل لیگ برتر است و به باشگاه گسترش فولاد بابت چنین زمینی تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها