کد خبر : 1301587 | 14 بهمن 1394 ساعت 11:55 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی اینترمیلان - کیه‌وو

دو تیم اینترمیلان و کیه‌وو،‌امشب در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینترمیلان - کیه‌وو
به گزارش "ورزش سه"، مانچو از همراهی تیمش در دیدار امروز محروم خواهد بود و اینتر باید بدون مربی خود مقابل کیه‌وو صف آرایی کند.

اینترمیلان

شاگردان مانچینی با کسب 41 امتیاز از 22 بازی در رده ی پنجم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود2 تساوی،‌2 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. اگر اینتر می‌خواهد سهمیه اروپا را کسب کند،‌باید به سرعت از این فرم خارج شود و بتواند روند ابتدای فصل خود را پیش بگیرد. از نیم فصل به بعد اینتر عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته انتظاراتی که با توجه به عملکرد این تیم در نیم فصل اول وجود داشت را برآورده کند. اینتر از دسامبر 2001 در خانه مقابل کیه‌وو شکست نخورده و باید دید که در بازی امروز نیز این رکورد ادامه پیدا خواهد کرد یا اینتر سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد.

کیه‌وو

کیه‌وو با کسب 27 امتیاز از 22 بازی در رده ی دوازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 تساوی،‌2 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. آنها در جوپه مه‌آتز مقابل اینتر قرار خواهند گرفت، ورزشگاهی که بیش از 15 سال است در آن به پیروزی نرسیده اند. با این حال،‌کیه‌وو نتایج خوبی مقابل اینتر در بازی‌های اخیر انجام شده بین دو تیم کسب کرده است. در 5 بازی اخیر،‌2 پیروزی برای اینتر،‌2 تساوی و 1 پیروزی برای کیه‌وو به ثبت رسیده است. سیمونه په‌په و آلساندرو گابرینی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

ترکیب احتمالی:

1089737

دیدگاه‌ها