کد خبر : 1301640 | 14 بهمن 1394 ساعت 15:29 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

خیری: تبریز برای پدیده خوش یمن است

مهدی خیری دیروز برای پدیده مقابل سایپا یک گل 3 امتیازی به ثمر رساند تا نشان دهد علاوه بر تخصص زدن گل به سرخابی‌های پایتخت در برابر دیگر تیم‌ها نیز می‌تواند، گل بزند.

خیری: تبریز برای پدیده خوش یمن است
مهدی خیری در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: خدا را شکر این بازی را بردیم یک بازی فیزیکی و محکم و جاندار انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. ما تیم برتر میدان بودیم و در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتر بزنیم.

او در مورد گل 3 امتیازی که به ثمر رساند ادامه داد: در نیمه اول توانستم زحمات بچه‌ها را به ثمر برسانم و به گل رسیدیم. همه بچه‌ها زحمت می‌کشند ولی به هر حال یک نفر باید گل بزند که در این بازی قرعه به نام من افتاد و من توانستم کار خوب بچه‌ها را تمام کنم.

هافبک گلزن پدیده مشهد در مورد دیدار با تراکتورسازی تبریز می‌گوید: تبریز برای ما خوش یمن بوده با تمام وجود به آنجا می‌رویم تا با امتیاز برگردیم و بعد از آن 3 بازی پشت سر هم در مشهد داریم که باید در آنها به پیروزی برسیم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

وی در مورد اینکه برای مهار ستاره‌های تراکتور چه برنامه‌ای دارند نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر آنها ستاره دارند ما هم ستاره داریم و در مورد گربه سیاه بودنمان هم باید بگویم که زور بعضی تیم‌ها به بعضی تیم‌های دیگر می‌چربد، مثلا خود ما تا الان جلوی نفت‌تهران آمار خوبی نداشته‌ایم و برای تراکتور برعکس ما چنین اتفاقی افتاده است.

بازیکن پدیده در مورد عملکرد جدیدشان احمد آل‌نعمه نیز گفت: احمد آل‌نعمه بازیکن باتجربه‌ای است و او عقب زمین خیلی محکم کار کرد و قطعا با حضور او تیم نسبت به نیم فصل اول کمتر اشتباه می‌کند و دیروز همانطور که دیدید موقعیتی به سایپا ندادیم.  به غیر از او چند بازیکن زیر 23 سال هم گرفته‌ایم که می‌توانند به ما کمک کنند.

بازیکن این تیم مشهدی در مورد اینکه می‌توانند پدیده را به رتبه‌های بالای جدول برسانند یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم مشهد این پتانسیل را دارد. می‌دانیم که کار سختی داریم اما باید سعی کنیم حداقل در پایان فصل رتبه تک رقمی کسب کنیم.

خیری در پایان افزود: کادرفنی زحمات زیادی برای ما کشیده از لحاظ سخت افزاری شرایط سخت بود. برف آمده بود و زمین هم شرایط جالبی نداشت اما توانستیم با نکاتی که کادرفنی بخصوص آقای مهاجری گفت پدیده را به پیروزی در بازی دیروز برسانیم.

دیدگاه‌ها