کد خبر : 1301684 | 14 بهمن 1394 ساعت 17:01 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

هرتیمی یک گل می زد برنده بود

منصوریان: بیرانوند را یواشکی آوردیم

سرمربی نفتی ها می گوید البته ما خوش شانس بودیم که هواداران ملوان حضور نداشتند و این تیم از داشتن یار دوازدهم محروم بود.

منصوریان: بیرانوند را یواشکی آوردیم
به گزارش "ورزش سه"، علی رضا منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل ملوان گفت: زمین تختی را که از بالا دیدم خوشحال شدم که زمین سبز است اما وقتی وارد زمین شدیم و بازی کردیم در گل گیر کردیم، به همین دلیل از نتیجه بازی رضایت دارم، بهرحال کیفیت زمین باعث شده بود ما روی زمین بازی نکنیم و به همین دلیل هم بازیکنان قدبلندمان را وارد میدان کردیم.

او ادامه داد: هر تیمی یک گل می‌زد برنده می‌شد. فکر می‌کنم 3-4 سال قبل زمین بهتر از امروز بود. ملوان که قطب شمال کشور است برای جذب امتیاز با این بازیکنان فنی مثل مازیار زارع، پژمان نوری و ... نیاز به چمن مسطح دارند.  البته ما خوش شانس بودیم که هواداران ملوان  حضور نداشتند و  این تیم از داشتن یار دوازدهم محروم بود.  حالا ما با روحیه خوب برای بازی با الجیش آماده خواهیم شد.

منصوریان درباره کلاهی که بر سر گذاشته بود گفت: این کلاه شماره ارسلان مطهری روی آن حک شده بود، ارسلان 23 سال بیشتر سن ندارد.  او بعد از بازی با ژاپن بسیار تحت فشار قرار گرفت به همین دلیل در بازی با سیاه جامگان گل به خودی زد. قبل از بازی هم به او گفتم کلاه را به خاطر تو بر سرم می گذارم که بدانی چقدر برایم اهمیت داری. می دانم که او آینده فوتبالی کشور است.

منصوریان درباره بازگشت بیرانوند در این بازی گفت: شرایط علی را درک می کنیم او پسر خانواده نفت است. زیاد اشتباه کرد اما او را یواشکی دوباره به باشگاه آوردیم. از او هم راضی هستیم چه از لحاظ فنی و چه اخلاقی بسیار پسر خوبی  است بیرانوند نیاز به کمک ما داشت. وحید شیخ ویسی هم دیگر دروازه بان ماست که خوب بازی می کند.

دیدگاه‌ها