کد خبر : 1301781 | 15 بهمن 1394 ساعت 00:10 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین میلان در خانه پالرمو

میلان در ادامه روند نتایج خوبش موفق شد در خانه پالرمو به پیروزی 2-0 دست پیدا کند.

پیروزی شیرین میلان در خانه پالرمو
به گزارش "ورزش سه"، میلان برای ادامه روند رو به رشد خود پس از پیروزی در دربی دلامدونینا در خانه پالرمو به مصاف این تیم رفت و توانست در این دیدار هم به سه امتیاز برسد.
شاگردان میهایلوویچ که از روحیه خوبی برخوردار بودند، بازی را بهتر آغاز کردند و سعی داشتند از همان ابتدا فوتبال تهاجمی خود را به حریف دیکته کنند. روسونری در اولین خطر جدی خود موفق شد دروازه میزبانش را باز کند. روی حرکت تماشایی آباته در دقیقه 18 از سمت راست و ارسال زیبای او درون محوطه جریمه، بار دیگر نوبت به کارلوس باکا مهاجم کلمبایی میلان رسید تا با یک ضربه تمام کننده دروازه پالرمو را باز کند. باکا پس از کلزنی در دربی، این بار نیز گلزنی کرد تا نشان دهد بهترین خرید گالیانی در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است.
پس از این گل علی رغم اینکه پیش بینی می شد پالرمو بازی را به دست گیرد، باز هم این میلانی ها بودند که سعی داشتند دروازه حریف را باز کنند. در دقیقه 32 مدافع پالرمو روی یک حرکت بچه گانه مرتکب خطای هند پنالتی شد تا فرصت برای میلانی ها مهیا شود. نیانگ پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست با پنالتی استادانه توپ را به سمت راست دروازه پالرمو بفرستد. سورنتینو دروازه بان پالرمو علی رغم تشخیص جهت این ضربه، موفق به مهار آن نشد.
بعد از زدن گل دوم هم میلان عقب نشینی نکرد. شاگردان میهایلوویچ که سرشار از انگیزه و روحیه بودند، یکی از بهترین نمایش های خود را در فصل جاری در خانه پالرمو ارائه دادند. آن ها در ادامه نیمه اول باز هم صاحب توپ و میدان بودند و به خوبی کنترل بازی را در دست داشتند. در نهایت نیمه اول با همان دو گل به سود میلان خاتمه یافت.

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بسیار آرام آغاز شد. میلانی ها که به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کرده بودند سعی داشتند با کنترل هر چه بیشتر بازی، انرژی خود را در ادامه رقابت ها ذخیره کنند.

پالرمو نیز علی رغم داشتن عطش بیشتر برای گلزنی، از خلق موقعیت روی دروازه دوناروما عاجز بود. آن ها صرفا روی چند صحنه توانستند خطرناک ظاهر شوند. در دقیقه 52 وازکوئز می توانست دروازه میلان را تهدید کند اما زاپاتا به خوبی با دخالت خود توانست مانع از پیش روی بازیکن با تکنیک پالرمو شود.

در دقیقه 68 نیز میلانی ها می توانستند توسط باکا صاحب گل سوم شوند اما سورنتینو با هوشیاری توانست توپ را دفع کند.

میلانی ها در ادامه با حفظ توپ و کنترل بازی به خوبی توانستند از پیروزی 2 گله خود محافظت کنند تا در نهایت بازی با همان نتیجه به پایان برسد. میلان 3 روز پس از پیروزی شیرین در دربی، در خانه پالرمو نیز توانست یک پیروزی ارزشمند کسب کند.

دیدگاه‌ها