کد خبر : 1301782 | 15 بهمن 1394 ساعت 00:07 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خفیف اینتر برابر کیه وو

اینتر در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 کیه وو را از پیش رو بردارد و جایگاهش در رتبه چهارم جدول را تثبیت کند.

پیروزی خفیف اینتر برابر کیه وو
به گزارش "ورزش سه"، اینتر که برای فرار از بحران در جوزپه مه آتزا مقابل کیه وو قرار گرفته بود، در نهایت توانست به سه امتیاز برسد تا فشارها تا اندازه ای از روی روبرتو مانچینی کم شود.

کوندوگبیا و پالاسیو بار دیگر به همراه ایکاردی به ترکیب اصلی اینتر بازگشته بودند تا پرسیچ، یووتیچ و لیاییچ نیمکت نشین شوند. اینتر بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 9 اولین خطر را روی دروازه کیه وو به وجود آورد. حرکت زیبای ایکاردی از سمت راست و سانتر کوتاه او موقعیت را برای ادر خرید جدید تیم در دومین بازیش به وجود آورد، اما ضربه او به خوبی توسط دروازه بان کیه وو دفع شد.

در دقیقه 13 بار دیگر سکولین، دروازه بان کیه وو هنرنمایی کرد و توانست ضربه خطرناک ایکاردی را مهار کند. اینتر در 20 دقیقه اول بازی به خوبی نشان داد که تا چه اندازه به این پیروزی استراتژیک در خانه نیاز دارد.

اینتری ها در ادامه نیمه اول نیز صاحب توپ و میدان بودند، اما سکولین دروازه بان کیه وو در یکی از بهترین شب های خود قرار داشت. او در ادامه نیمه اول نیز روی چند صحنه توانست عکس العمل های سریع خوبی نشان دهد. در دقیقه 36 نیز ضربه از راه دور ایکاردی با اختلاف کمی از دروازه سکولین به بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول علی رغم تلاش های اینتر، کیه وو به خوبی با رهبری سکولین، مقاومت کرد تا بازی با نتیجه بدون گل خاتمه یابد.
اینتر در شروع نیمه دوم به حق خود رسید و توانست سرانجام روی کرنر ارسالی از سمت چپ و شلوغی درون محوطه جریمه، با ضربه نهایی کاپیتان ایکاردی از درون محوطه شش قدم، در دقیقه 48 دروازه کیه وو را باز کند تا با یک گل از حریف سختکوش خود پیش بیفتد.

حملات اینتر ادامه داشت و در دقیقه 56 آن ها می توانستند حساب کار را 2-0 کنند. سانتر زیبای ناگاتومو به خوبی روی سر ایکاردی فرود آمد اما مهاجم آرژانتینی نتوانست ضربه اش را وارد دروازه کیه وو کند تا توپ او با کمترین اختلاف ممکن راهی اوت شود.

اینتر در ادامه سعی داشت تا بازی را کنترل کند و با حفظ توچ اجازه نزدیک شدن کیه وو را به دروازه خودی ندهد. آن ها در این امر موفق عمل کردند و هاندانوویچ شب آرامی را سپری کرد. در دقیقه 79 میراندا می توانست روی یک ضربه سر دروازه کیه وو را باز کند اما دروازه بان این تیم باز هم با واکنشی زیبا توپ را راهی کرنر کرد.

در نهایت دقایق پایانی بازی نیز تحت کنترل اینتر سپری شد تا شاگردان مانچینی پس از چند نتیجه فوق العاده ضعیف به یک پیروزی 1-0 دیگر دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها