کد خبر : 1301793 | 15 بهمن 1394 ساعت 01:08 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

یووه 1-0 جنووا

پیروزی دشوار یوونتوس مقابل جنووا

دیدار تیم های یوونتوس و جنووا لحظاتی پیش به لطف گل به خودی مدافع جنووا به سود یووه به اتمام رسید تا بانوی پیر با ثبت دوازدهمین برد متوالی خود، همچنان به تعقیب ناپولی در صدر جدول ادامه دهد.

پیروزی دشوار یوونتوس مقابل جنووا
به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از گلباران کردن کیه وو در هفته 22، در زمین خود میزبان جنووا بود. تیمی که هفته قبل در زمین خود فیورنتینا را متقوف کرده بود. جنووای رده شانزدهمی با مهاجم جدید خود چرچی امید داشت تا بتواند حداکثر یک تساوی برابر تیم دوم جدول کسب کند.

بازی در ده دقیقه ابتدایی از سوی هر دو تیم متعادل دنبال می شد تا اینکه دیبالا دقیقه 12 با یک شوت از راه دور دروازه جنووا را به شدت تهدید کرد اما توپ با فاصله اندکی از تیرک عمودی به بیرون رفت.
یووه که به تدریج کنترل توپ و میدان را به دست گرفته بود تلاش داشت تا به گل برتری دست یابد و سرانجام دقیقه 30 این دی مایو، مدافع جنووا بود که یووه را به هدفش رساند. حرکت انفرادی کوادرادو درون محوطه جریمه جنووا با ضربه او همراه شد اما توپ پس از برخورد به دی مایو وارد دروازه شد تا یک گل به خودی یووه را از میهمانش پیش بندازد.
بازی در ادامه نیمه اول بدون حادثه خاصی دنبال شد تا این نیمه با همان یک گل به سود یوونتوس به اتمام برسد.

جنووا برای جبران گل خورده نیمه دوم را هجومی اغاز کرد اما پس از چند دقیقه باز این یوونتوس بود که کنترل میدان را در اختیار خود گرفت اما کمتر شاهد موقعیت های خطرناک روی دروازه دو تیم بودیم. دقیقه 55 سیمونه زازا روی پاس دیبالا با دروازه بان جنووا تک به تک شد اما این فرصت عالی را با بی دقتی از دست داد تا آه از نهاد هواداران یووه بلند شود.

20 دقیقه بعد پوگبا با یک پاس خوب، کوادرادو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما بازهم دروازه بان جنووا بود که با واکنشی خوب مانع از به گل رسیدن یوونتوس شد.

دقیقه 91 بازی نیز زازا از زمین بازی اخراج شد؛ با این حال فرصت چندانی به پایان بازی باقی نمانده بود و یووه توانست سه امتیاز حساس و شیرین این مسابقه را به حساب خود واریز کند. با این برد، یووه 51 امتیازی شد و پس از ناپولی 53 امتیازی در رده دوم باقی ماند.

دیدگاه‌ها