کد خبر : 1302581 | 18 بهمن 1394 ساعت 18:04 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

از مازیار زارع تا کمال کامیابی‌نیا

18 بهمن پنالتی‌های پرسپولیس گل نمی‌شود!

کمال کامیابی‌نیا در روزی پنالتی را برای پرسپولیس از دست داد که یکی از مشهورترین پنالتی‌های از دست رفته پرسپولیس در آن اتفاق افتاده است.

18 بهمن پنالتی‌های پرسپولیس گل نمی‌شود!
به گزارش  "ورزش سه" ، 18 بهمن 93 روز خاصی برای ملوانی هاست ، روزهای سیاهی که ملوان در انتهای جدول فاصله ی زیادی با رقبایش برای ماندن در رقابتهای لیگ برتر داشت ، روزی که دست مازیار زارع  ملوان را در جدول لیگ نگاه داشت !

در آن مسابقه  ملوان  با تک گل کاپیتان پژمان نوری داشت طعم یک پیروزی دیگر و امیدواری اندک به ادامه ی رقابتها را می چشید که در دقیقه 87 ایمان صادقی مرتکب خطای پنالتی شد و از درون دروازه اخراج شد و دنیا را به روی سر انزلیچی ها خراب کرد ! حال ملوان مانده بود و نیمکتی که تعویض هایش را انجام داده و مازیاری که پیراهن و دستکشهای ایمان را گرفته تا درون دروازه بایستد. جالب اینکه زارع با شیرجه‌ای بلند پنالتی گابریل را مهار کرد.

یکسال بعد و بعد از آن روز عجیب این‌بار نوبت کمال کامیابی‌نیا بود که با از دست دادن یک پنالتی یک پیروزی مهم را از پرسپولیس بگیرد. کامیابی‌نیا که امروز می‌توانست کار را برای تیمش در بازی حساس مقابل ذوب آهن تمام کند، این فرصت را از دست داد تا 18 بهمن برای همیشه در ذهن پرسپولیسی‌ها باقی بماند. او به قدری پنالتی را ضعیف و آرام زد که باورکردنی نبود.

نکته مشابه دو پنالتی، حرکت زودهنگام هر دو دروازه‌بان (زارع و مظاهری) است که می‌توانست باعث تجدید  پنالتی بشود. البته شاید در روزی غیر از 18 بهمن این اتفاق رخ می‌داد!

1090550

دیدگاه‌ها