کد خبر : 1303003 | 20 بهمن 1394 ساعت 08:53 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

آقازمانی: گل خنده‌داری خوردیم

بازیکن صبای قم بد شانسی را علت ناکامی تیمش در بازی با راه‌آهن می‌داند.

آقازمانی: گل خنده‌داری خوردیم
به گزارش "ورزش سه"، سامان آقازمانی در مورد شکست صبا مقابل راه‌آهن گفت: تیم ما خوب بازی کرد و مثل دیدار هفته گذشته برابر گسترش فولاد فقط توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. متاسفانه بد شانسی گریبان‌گیر ما شده است و گلمان هم در بازی راه‌آهن که به من خورد این مسئله را کامل نشان می‌دهد.

او در مورد گل به خودی‌اش مقابل راه‌آهن عنوان کرد: شوت بهادر عبدی را حامد لک گرفت و مسعود حق‌جو در زمان دفع توپ من را ندید و توپ به بدن من خورد و در دو قدمی دروازه به گل رفت. واقعا این گل نشان داد چقدر بد شانس بودیم.

این بازیکن با اشاره به نتایج ضعیف صبا در هفته‌های اخیر ابراز کرد: در دور برگشت بیشتر تیم‌های بالای جدول نتایج خوبی نداشتند اما پایین جدولی‌ها که برای بقا در لیگ می‌جنگند توانستند پیروز شوند. تیم‌هایی که با ما بازی دارند برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند و از سوی دیگر با توجه به حضور مربی بزرگی مثل آقای دایی و بازیکنان خوبمان انگیزه تیم‌های مقابل ما دو چندان است.

آقازمانی اضافه کرد: ما نباید دست تیم‌های دیگر بهانه بدهیم. ما نمایش خوبی داریم و  فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم ولی خودمان به تیم حریف موقعیت گل می‌دهیم و موجب شکست تیم می‌شویم. البته تقصیر ما هم نیست. گلی که در دیدار با راه‌آهن خوردیم واقعا خنده‌دار بود. شاید در کل فوتبال دو توپ به این شکل گل شود اما به هر حال ما باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. این نکته هم باید بگویم راه‌آهن بیشتر دفاع می‌کرد و اگر این سبک بازی را داشته باشد یکی از گزینه‌های سقوط خواهد بود.

او در خصوص انتقاد علی دایی از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: آقای دایی دغدغه خوب بازی کردن و موقعیت‌هایی که از دست می‌دهیم را دارد. او می‌گوید در هر شرایطی باید نتیجه را برگردانیم و واقعا بازیکنان هم تلاش خود را انجام دادند اما نتوانستیم به راه‌آهن گل بزنیم. تک به تک از دست دادیم و توپ را تیر دروازه زدیم اما روز ما نبود و نتیجه را واگذار کردیم.

این بازیکن در مورد تغییر پست‌های متعددش در صبای قم اذعان داشت: نظر علی آقا هرچه باشد انجام می‌دهم و حتی گلر هم بگوید می‌ایستم. هدف من مثمر ثمر بودن برای تیم و کمک به صبا برای رسیدن به پیروزی است. به خود نگاه نمی‌کنم و تنها هدفم کمک به تیم است.

آقازمانی یادآور شد: ما به فکر کسب سهمیه آسیایی هستیم و سعی داریم از این هفته مقابل پدیده به شرایط ایده‌آلمان برگردیم و اطمینان دارم می‌توانیم به هدفمان برسیم. بازی سختی مقابل پدیده‌ای داریم که هفته گذشته تراکتورسازی را در تبریز شکست داده ولی در هر صورت ما برای دفاع از حقانیت خود در لیگ باید این تیم را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها