کد خبر : 1303224 | 21 بهمن 1394 ساعت 09:26 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

مساریچ:

طارمی خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس است

بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: هر مدافعی دوست دارد این شانس را داشته باشد که در مقابل مهاجمان ملی پوش بازی کرده و آنها را مهار کند.

طارمی خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، لئونادرو مساریچ درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان و بازی با پرسپولیس گفت:

تبریک به همبازیان

پیش از هرچیز به همبازی هایم در فولاد به خاطر بازی های خوب و نتایج بسیار خوبی که در شروع مجدد لیگ به دست آورده اند تبریک می گویم.امیدوارم این روند و بازی های خوب خود را در دیدارهای آینده لیگ نیز همچنان ادامه دهیم و همینطور پیش برویم.در مقابل سپاهان هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و به یک پیروزی ارزشمندی دست یافتیم.این پیروزی و سه امتیاز به دست آمده روحیه تیم را برای بازی حساس در مقابل پرسپولیس به میزان بسیار زیادی بالا برد.

پرسپولیس را می شناسیم

از تیم پرسپولیس شناخت کاملی داریم. مطمئنم با توجه به مربیان خوبی که دو تیم دارند و به خوبی می توانند آنچه را که در ذهن دارند توسط بازیکنان خود در زمین پیاده کنند بازی زیبایی ارایه خواهیم داد و تماشاگران از آن لذت ببرند.

برای پیروزی به میدان می رویم

نمی توان آینده را پیش بینی کرد. نتیجه بازی را فقط خدا می داند که چه می شود ولی ما با توجه به نتایج به دست آمده و روحیه خوبی که داریم در بازی با پرسپولیس تمام تلاش مان را به کار می بندیم تا در کنار یک بازی خوب به سه امتیاز کامل این دیدار نیز دست یابیم. در این بازی هر نتیجه ای می تواند پیش بیاید اما این حقیقتی است که ما در این بازی فقط برای پیروزی به میدان می رویم.

طارمی خطرناک ترین پرسپولیس است

مهاجمان پرسپولیس را خوب می شناسم و برای مقابله با آنها کاملا آماده هستیم، همانطور که آنها هم ما را می شناسند و برای مهار آنها برنامه داریم. بازیکن شماره 9 این تیم مهدی (طارمی) خطرناک ترین بازیکن پرسپولیس است این بازیکن ملی پوش بازیکن باکیفیتی است که دروازه را خوب می شناسد و هر مدافعی دوست دارد این شانس را داشته باشد که در مقابل مهاجمان ملی پوش بازی کرده و آنها را مهار کند. به هرحال من امیدوارم بازی با پرسپولیس بازی خوبی از کار درآید و در پایان نیز تیم ما فاتح این دیدار باشد. این را هم بگویم زیبایی فوتبال این است که نمی توانی پیش بینی کنی که در پایان کدام تیم پیروز می شود و همانطور که گفتم فقط خدا نتیجه را می داند.

بازی طارمی مثل موراتا و بنزماست

نمی توانم بگویم شبیه ولی به نظر من نوع بازی طارمی به بنزما و موراتا می خورد. یا مثلا نمی توان گفت شریفات شبیه مسی است بلکه می توان گفت نوع بازی شریفات به بازی مسی می خورد.فکر می کنم بازی ما با پرسپولیس جدال بنزما و مسی باشد.

برانکو مربی من نبوده است

برانکو را می شناسم اما او مربی من نبوده است. مربی بسیار خوبی است و فوتبال را خوب می شناسد و می داند که چگونه از بازیکنانش بازی بگیرد.  تیم فولاد در نیم فصل اول هم خوب بازی می کرد اما در کمال بدشانسی نتیجه ای را که حقش بود به دست نمی آورد که این دلایل مختلفی داشت. اما در نیم فصل با توجه به آرامشی که به این تیم داده شد تمرینات منظم اردوها در چند بازی اخیر فولاد واقعی را دیدیم و بازیکنان تیم در این بازی ها خوش درخشیدند و نتایج خوبی به دست آوردند و مطمئنم برای ارتقای تیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد اما نمی توانیم پیش بینی کنیم چه مقامی به دست خواهیم آورد. تیم پتانسیل بسیار خوبی دارد و این ظرفیت را دارد نتایج خوبی به دست آورد و به جایگاه بالای جدول صعود نماید.

دیدگاه‌ها