کد خبر : 1304121 | 25 بهمن 1394 ساعت 10:25 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

«هت‌تریک» استعفا در فدراسیون تنیس روی میز

با استعفای سرمربی تیم تنیس روی میز امید، سومین استعفا در این رشته ورزشی در یک هفته اخیر رقم خورد.

«هت‌تریک» استعفا در فدراسیون تنیس روی میز
 به گزارش خ"ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدعلی عباسی که در اواخر دوره ریاست محمد زارع‌پور به عنوان سرمربی تیم امید منصوب شده بود، از سمت خود استعفا و متن استعفای خود را روز گذشته (شنبه) به فدراسیون تنیس روی میز فکس کرد.

این سومین استعفا در یک هفته اخیر است. پیش از این مهدی تکابی، مدیر اجرایی پروژه طرح هوپس و سید منصور علوی، رئیس کمیته مربیان و عضو کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز از سمت‌های خود کناره‌گیری کرده بودند.

عباسی درباره این تصمیم گفت: فدراسیون نه کمیته فنی دارد و نه برنامه‌ای خاص. احساس می‌کنم شرایط به شکلی رقم می‌خورد که مربیان یا خودشان بروند یا اینکه کنار گذاشته شوند. من اهل استعفا نیستم اما وقتی کار مثبتی انجام نمی‌شود، خیانت می‌کنم که حضور داشته باشم.

وی افزود: تصمیم به استعفا از یک ماه پیش در ذهنم بود. امید مهمترین رده است اما اهمیتی برای آن قائل نمی‌شوند. باید این را قبول کنیم که پینگ‌پنگ پشتوانه ندارد و این مربوط به شرایط تیم امید می‌شود. در گذشته و در زمان سرمربیگری کاظم مستحقی‌راد در تیم ملی بزرگسالان تلاش کردم برخی از بازیکنان تیم امید را در اردوی بزرگسالان وارد کنم اما واقعیت این است که اردوی اختصاصی برای تیم امید برگزار نمی‌شد.

سرمربی مستعفی تیم امید ادامه داد: سجاد حسینی یکی از بازیکنان مستعد تیم امید است که چندی قبل در لیگ برتر موفق به شکست دادن نیما عالمیان شد. این نتیجه همان حضور در اردوی بزرگسالان  و البته اردویی بود که برای این بازیکن در اصفهان در نظر گرفته شده بود.

عباسی با بیان اینکه یک سال قبل حکم سرمربیگری‌اش را از محمد زارع‌پور، رئیس وقت فدراسیون دریافت کرد، اظهار داشت: روزی که علی‌قارداشی به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد، به او تبریک گفتم و اعلام کردم که حاضرم کمک کنم اما چیزی به من نگفتند. در این تغییر و تحولات نیز احساس کردم که دبیر فدراسیون نمی‌خواهد من باشم. این در حالی بود که روی من در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری شده است. در واقع استعفای من به نوعی انتقاد بود. متاسفانه دبیر فدراسیون تا الان اجازه نداده کمیته فنی تشکیل شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا درباره استعفایش با علی‌قارداشی صحبت کرده است؟ گفت: او باید بخواهد که صحبت کنیم. من با رئیس فدراسیون در راه‌آهن هم‌باشگاهی بودم ولی باید به این نکته توجه کرد که برخی اطرافیان او به لحاظ تحصیلاتی، فنی و اخلاقی به درد این کار نمی‌خورند.


دیدگاه‌ها