کد خبر : 1304199 | 25 بهمن 1394 ساعت 14:36 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

بابت این گل خدا را شکر می‌کنم

پیمنتا: گسترش مردم را عاشق فوتبال می‌کند!

لئوناردو پیمنتا اولین گلش را بعد از مدت‌ها دوری از گسترش برای این تیم به ثمر رساند.

پیمنتا: گسترش مردم را عاشق فوتبال می‌کند!
پیمنتا در مورد پیروزی 3 بر یک مقابل ملوان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: این یک بازی خیلی ارزشمند برای گسترش بود. از آغاز بازی تا پایان آن این دیدار را کنترل کردیم. ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده و از 3 تای آن استفاده کردیم. بازی با ملوان واقعا عالی بود و ما باید این روند را در تبریز و بازی‌های خارج از خانه ادامه دهیم.

او که اولین گلش را برای گسترش بعد از یک نیم‌فصل دوری به ثمر رساند دراین‌باره ادامه می‌دهد: جا دارد برای بازی عالی، کسب پیروزی و زدن گل خدا را شکر کنم. پوئن آوردن در مسابقه واقعا لذت‌بخش است. بخشی از هدف من این است که بتوانم برای تیمم گل بزنم، پاس گل بدهم و بهترین بازیم را ارائه بدهم. بهترین لحظات برای فوتبالیست زمانی است که تیمش به پیروزی می‌رسد. از کمک به تیمم و خوشحالی مردم خوشحال می‌شوم. من فوتبال بازی می‌کنم برای اینکه ببینم مردم به استادیوم می‌آیند و خوشحال به خانه‌هایشان برمی‌گردند.

این بازیکن که در هر سه بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته در این مورد توضیح می‌دهد: خوب بودن به تنهایی کافی نیست و باید یک تیم خوب داشت که ما داریم. همه بازیکنان در موفقیت تیم سهیم هستند و کمک می‌کنند. گسترش تیم خیلی خوبی است و هر کس وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

هافبک برزیلی گسترش فولاد در مورد دیدار پیش رو با استقلال در هفته بیست و یکم می‌گوید: بازی با استقلال همیشه یک فرصت خوب برای بازیکنان است. این یک بازی خاص و مهم است به خاطر اینکه استقلال امسال برای قهرمانی می‌جنگد. استقلال تیم خوبی است و مربی خوبی نیز دارد اما ما برای کسب سه امتیاز به آزادی می‌رویم و ما برای پیروزی در این دیدار بازی می‌کنیم. من فکر می‌کنم بهترین بازی هفته بعد دیدار ما با استقلال است و هرکسی که بازی ما را نگاه کند بیش‌ازپیش عاشق فوتبال می‌شود. استادیوم خوب، زمین خوب، دو باشگاه خوب همه این‌ها باعث نمایش یک بازی جذاب می‌شود. در مورد نتیجه هم نمی‌توانم چیز بگویم زیرا بعد از بازی مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها