کد خبر : 1304368 | 25 بهمن 1394 ساعت 23:20 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا:افتخار می‌کنم مربی لواندوفسکی هستم

گواردیولا، سرمربی بایرن، در مصاحبه بعد از بازی امشب تیمش مقابل آگسبورگ، روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیمش را مورد تحسین قرار داد.

گواردیولا:افتخار می‌کنم مربی لواندوفسکی هستم
به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بایرن مونیخ موفق شد به لطف درخشش لواندوفسکی با نتیجه 3 بر 1 از سد آگسبورگ بگذرد. بعد از این مسابقه پپ گواردیولا گفت:" از بچه‌ها خیلی راضی‌ام. می‌دانم برنده شدن در آگسبورگ چقدر دشوار است. البته در پنج دقیقه ابتدایی پرسینگ در جلوی زمین خوب نبود. اما بعد از آن خیلی خوب بازی کردیم. تیم حریف می‌خواست هجومی کار کند، اما گاهی ما بهتر از حریف کار می‌کنیم و این مسئله وضعیت را برای آنها پیچیده می‌کند."
این مربی درمورد دوری سه ماهه باداشتوبر از میادین هم گفت:" ما مصدومان متعددی داریم اما آسیب دیدن هولگر واقعا شبیه کابوس است. هیچکس تردید ندارد که او بازیکن بزرگی است. باورم نمی‌شود این اتفاق برایش افتاده است؛ با این حال با تمام توان در کنارش می‌مانیم و حمایتش می‌کنیم. ما با تو هستیم هولگر! دوستت داریم!"
او در ادامه به نقش مهاجم لهستانی‌اش در بردهای بایرن اشاره کرد و گفت:" گل‌های لواندوفسکی برای ما بسیار مهمند و او مهره‌ای است که من به اینکه مربی‌اش هستم افتخار می‌کنم."
در پایان از این مربی درمورد مصاف آتی‌اش مقابل یوونتوس در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ پرسیده شد که او پاسخ داد:" شرایط ایده‌آل نیست. حریف مقابل ما یکی از بهترین تیم‌های اروپا به شمار می‌رود."
مارکوس واین‌سیرل ،مربی آگسبورگ، هم گفت:" نتیجه عادلانه بود و بایرنی‌ها شایسته این برد بودند. کیفیت جهانی نفرات آنها این تفاوت را ایجاد کرد و حال آنکه ما هم سعی خود را کردیم هجومی بازی کنیم، اما متاسفانه فضاهای خالی در خط دفاعی‌مان موجب شد آنها بهترین استفاده را بکنند. اما عیبی ندارد. تیم‌های دیگر هم مقابل بایرن شکست می‌خورند!"

دیدگاه‌ها