کد خبر : 1304617 | 26 بهمن 1394 ساعت 21:13 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد گراهام پل از داور دیدار سیتی- تاتنهام

تاتنهام با یک پنالتی جنجالی توانست منچسترسیتی را در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد.

انتقاد گراهام پل از داور دیدار سیتی- تاتنهام
به گزارش "ورزش سه"، واکنش ها همچنان به تصمیم بحث برانگیز مارک کلاتنبرگ، داور دیدار حساس منچسترسیتی و تاتنهام، ادامه دارد. کلاتنبرگ در اوایل نیمه دوم در صحنه ای مشکوک، خطای هند پنالتی رحیم استرلینگ را اعلام کرد. صحنه آهسته به وضوح اشتباه کلاتنبرگ را نشان می داد. گراهام پل، داور بازنشسته انگلیسی، معتقد است که کلاتنبرگ با اعلام این تصمیم، یک قانون واضح داوری را نقض کرد.

پل به دیلی میل گفت:" مارک کلاتنبرگ بهترین داور لیگ برتر انگلیس محسوب می شود اما او در جریان دیدار سیتی و تاتنهام، یک قانون طلایی داوری را نقض کرد. این قانون می گوید که شما اگر یک صحنه را به طور واضح ندیده اید، باید از آن عبور کنید و اجازه ندارید روی حدسیات و یا پیش بینی خود، اعلان قضاوت کنید. تصاویر به وضوح نشان می دهد که توپ به پشت استرلینگ برخورد کرده  و به نظر می رسد که کلاتنبرگ بدون دیدن صحنه، تنها حدس خطای هند استرلینگ را زده است.
بحث ها بر سر اینکه توپ داخل یا خارج محوطه جریمه بوده نیز کاملا بی مورد است چرا که این صحنه به هیچ عنوان خطا محسوب نمی شود. حتی اگر توپ به دست استرلینگ نیز برخورد می کرد، باز هم با توجه به موقعیت این بازیکن، صحنه نمی توانست خطای هند پنالتی باشد."

گراهام پل در خاتمه تاکید کرد که این تصمیم می تواند منجر به قهرمانی تاتنهام شود:" کلاتنبرگ تصمیمی را اتخاذ کرده که می تواند سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص کند."

دیدگاه‌ها