کد خبر : 1304771 | 27 بهمن 1394 ساعت 15:33 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

خوزه آنتونیو کاماچو:

لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین ماموریت زیدان است

بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید، لیگ قهرمانان اروپا را مهم ترین رقابت برای سرمربی فعلی این تیم می داند.

لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین ماموریت زیدان است
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب در المپیکو شهر رم به مصاف پایتخت نشینان رم خواهد رفت. خوزه آنتونیو کاماچو، بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید، پیرامون ماموریت زیدان در این رقابت ها صحبت کرده است.

او به خبرنگاران گفت:" زیدان تمام تلاش خود را می کند تا رئال مادرید را در جمع نخبه های فوتبال روز دنیا قرار دهد. تصور می کنم که این تیم در لیگ قهرمانان اروپا دارای موقعیت بهتری نسبت به رقابت های لالیگا باشد. مهم ترین مسئله این است که زیدان بتواند ذهنیت روانی قدرتمندی در تیم ایجاد کند. ذهنیتی که باعث شود رئال مادرید در این مسیر از هیچ حریفی نترسد و باور داشته باشد که تمامی تیم ها را می تواند از پیش رو بردارد. لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین ماموریت زیدان است و او این ماموریت را با جدال مقابل رم آغاز می کند."

کاماچو در ادامه پیرامون وضعیت کریستیانو رونالدو به صحبت پرداخت:" او بهترین گلزن تاریخ باشگاه و برنده دو توپ طلا با این تیم است. در طول نزدیک به 20 سال، من هیچ هم تیمی مانند او نداشته ام. معتقدم که او در ادامه نیز تاثیر زیادی بر رئال مادرید می تواند بگذارد."

دیدگاه‌ها