کد خبر : 1305152 | 29 بهمن 1394 ساعت 12:23 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات تبریز از مشهد بدتر بود

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان بعد از شکست مقابل شهرداری تبریز در خانه حریف از تماشاگران میزبان گله داشت.

اتفاقات تبریز از مشهد بدتر بود
به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال ثامن الحجج خراسان روز گذشته در حساس ترین بازی پلی آف لیگ برتر به مصاف شهرداری تبریز رفت و در نهایت با نتیجه ٣ بر صفر نتیجه را واگذار کرد. جبار قوچان نژاد سرمربی ثامن الحجج بعد از این دیدار گفت: بر خلاف تیم ما که تیم حریف را دست‌کم گرفته بود، تبریزی‌ها در این دیدار فوق‌العاده با انگیزه کار کردند. تیم والیبال شهرداری تبریز در این دیدار خیلی خوب سرویس زد و با این کار تمرکز بازیکنان ما را از آنان گرفت.از طرفی دیگر فشار هواداران تبریزی نیز کار تیم ما را سخت کرده بود و خط‌نگه‌داران تبریزی نیز به عقیده من برای تیم ما کم‌لطفی کردند.

سرمربی تیم ثامن‌الحجج در ادامه گفت:در هر صورت به بازیکنان، کادر فنی و هواداران تبریزی تبریک می‌گویم چون آنان بهتر از ما بازی کردند و در نهایت نیز به پیروزی دست یافتند.

قوچان‌نژاد با ابراز بی‌اطلاعی از احتمال محرومیت هواداران تیم والیبال ثامن‌الحجج از حضور در سالن برای دیدار سوم گفت: من از این موضوع بی‌خبرم و نمی‌دانم چه دلیلی دارد که هواداران از حضور در سالن محروم شوند اما مطمئنم که هواداران مشهد، خیلی مؤدب‌تر از هواداران تبریزی هستند. من معتقدم اتفاقاتی که در سالن شهید اقدمی تبریز رخ داد، به‌مراتب بدتر از اتفاقات بازی نخست در مشهد بود.

دیدگاه‌ها