کد خبر : 1305265 | 29 بهمن 1394 ساعت 18:46 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: نتایج حریفان به نفع ما بود

سرمربی ذوب‌آهن از تساوی تیمش رضایت ندارد اما نتایج رقیبانشان را موجب امیدواری آنها به آینده عنوان می‌کند.

گل‌محمدی: نتایج حریفان به نفع ما بود
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: هیجان و سرعت زیادی در بازی وجود داشت. از همان جایی که فکر می‌کردیم فولاد گل بزند دروازه‌مان باز شد. متاسفانه یک خطای بی‌مورد باعث شد خیلی راحت گل بخوریم و شرایط بدی در تیم رقم بخورد.

او ادامه داد: فرصت‌های زیاد و سانترهای خوبی که داشتیم می‌توانست ما را به گل‌های بیشتر برساند که این اتفاق نیفتاد. موفق شدیم با حفظ توپ در زمین فولاد صاحب فرصت شویم و بر خلاف نیمه اول که ارسال‌هایمان بی‌هدف بود در نیمه دوم صاحب فرصت‌های بیشتری شویم. متاسفانه دو امتیاز خانگی را خیلی راحت از دست دادیم که البته مسابقه سختی داشتیم.

گل‌محمدی اضافه کرد: به بازیکنان دو تیم که نمایش مردانه و پرقدرتی داشتند تبریک می‌گویم. هدف ما کسب پیروزی بود که نتوانستیم به آن برسیم ولی خدا را شکر امروز نتایجی رقم خورد که به آینده امیدوار شدیم. ان‌شاالله در مسابقات پیش رو امتیازات از دست رفته را جبران کرده و در جدول بالاتر می‌رویم.

او در مورد تداخل بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر برای تیمش گفت: اصلا این مسئله که بخواهیم به آسیا فکر کنیم و به دیدارهای لیگ توجه نداشته باشیم زیاد است.

دیدگاه‌ها