کد خبر : 1305350 | 30 بهمن 1394 ساعت 00:30 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

فان خال:بدشانسی‌مان از اول بازی معلوم بود

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل میتیلند در لیگ اروپا، عملکرد شاگردانش در نیمه دوم را مورد انتقاد قرار داد.

فان خال:بدشانسی‌مان از اول بازی معلوم بود
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شیاطین سرخ با گل ممفیس دیپای پیش افتادند اما در ادامه تیم دانمارکی دو بار توانست دروازه این تیم را باز کند و به یک پیروزی ارزشمند برسد.
پیش از آغاز دیدار، داوید دخیا در هنگام گرم کردن دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به سرخیو رومرو داد؛ اتفاقی که مربی هلندی آن را نشانه ای برای اتفاقات بعدی این دیدار می داند.
فان خال در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این قانون مورفی است! وقتی بازی را در حالی آغاز می کنید که دروازه بان تان، مصدوم شماره 14 شماست، این به آن معنی است که شروع معمولی ای نداشتید.
روی گل اول، ضربه بازیکن حریف منحرف شد. این باورنکردنی است. در نیمه دوم ما هیچ نبرد یک به تکی را نبردیم و هیچ یک از توپ های دوم.
جسی لینگارد دو موقعیت عالی داشت. در بعضی از مقاطع بازی، ما به اندازه کافی سازمان یافته نبودیم. ما این شانس را داریم که در خانه، آنها را شکست بدهیم و باید این کار را بکنیم."
او در مورد شرایط دخیا هم گفت:" این اتفاق در زمان گرم کردن ابتدای بازی رخ داد. باید صبر کنیم و ببینیم که فردا نتیجه اسکن ها چه نشان می دهد. آن زمان می توانیم بیشتر در این مورد حرف بزنیم."

دیدگاه‌ها