کد خبر : 1305582 | 01 اسفند 1394 ساعت 08:48 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - هال سیتی

آرسنال و هال سیتی برای سومین بار پیاپی در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش بازی آرسنال - هال سیتی
به گزارش "ورزش سه"، قرعه برای سومین فصل پیاپی نیز آرسنال و هال سیتی را در جام حذفی انگلیس این بار در دور پنجم، به هم رساند.

آرسنال

دو پیروزی پیاپی مقابل بورنموث و لسترسیتی، شاگردان ونگر را بار دیگر به کورس قهرمانی رقابت های لیگ برتر بازگردانده است و به همین علت آرسنالی ها از روحیه خوبی برخوردار هستند.
ونگر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هال سیتی تاکید کرد که ممکن است به بعضی بازیکنانش به علت پیش رو بودن جدال حساس مقابل بارسلونا، استراحت دهد. با این حال ونگر گفت که دیدار مقابل هال سیتی اولویت آن ها خواهد بود. آرسنالی ها از هال سیتی خاطره خوشی در جام حذفی دارند. آن ها دو سال پیش در فینال این تیم را شکست دادند و سال گذشته نیز در امیریتس، این تیم را حذف کردند.

هال سیتی

شاگردان استیو بروس وضعیت خوبی در فصل جاری دارند. آن ها صدرنشین لیگ چمپیونشیپ انگلیس هستند و در عین حال بازیکنان با تجربه زیادی نیز در ترکیب خود دارند.
با این حال هال سیتی نیز ممکن است به بعضی بازیکنان اصلی خود از جمله مایکل داوسون، آبل هرناندس و جک لیورمور، به علت پیش رو بودن دیدار حساس مقابل ایپسویچ در روز سه شنبه، استراحت دهد. هال سیتی نشان داده که هیچ گاه حریف راحتی برای آرسنال در جام حذفی نبوده و این بار نیز در تلاش است تا شاگردان ونگر را در امیریتس، اذیت کند.

دیدگاه‌ها