کد خبر : 1305645 | 01 اسفند 1394 ساعت 10:08 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل سایپا صددرصد درست بود

مجید ایوبی: عالیشاه بزرگنمایی کرد

دفاع وسط باتجربه سایپا که از لحاظ سابق حضور در این تیم نفر دوم است می گوید نه تنها امسال برای کسب سهمیه می جنگند بلکه هدف اصلی شان رسیدن قهرمانی است.

مجید ایوبی: عالیشاه بزرگنمایی کرد
مجید ایوبی درباره کسب تساوی مقابل پرسپولیس به خبرنگار ورزش سه گفت: به نظر من به جز 15 دقیقه ابتدایی بازی پرسپولیس در ادامه حرفی برای گفتن نداشت. در نیمه دوم ما خیلی خوب کار کردیم ولی متاسفانه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم ولی خدا را شکر همین یک امتیاز را هم گرفتیم اگر پرسپولیس می برد کار برای ما سخت بود زیرا فاصله مان با این تیم زیادتر می شد.

او در همین باره ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است ولی ما جنگنده تر بودیم. قطعا پرسپولیس تیم بزرگی است آنها در اصفهان ذوب آهن را اذیت کرده بودند، یقه تیم های بزرگ مثل فولاد را هم گرفتند اما بچه های ما عالی کار کردند.

وقتی از این بازیکن سوال شد سایپا می تواند سهمیه آسیایی را کسب کند یا خیر پاسخ داد: هدف ما اول است. هه چیز دست به دست هم داده تا خدا را شکر بتوانیم خوب کارکنیم. روبه روی سپاهان و پرسپولیس نمایش خوبی داشتیم انشااله بتوانیم قهرمان شویم. سایپا باید امسال آسیایی شود 9 بازی بسیار سخت پیش رو داریم باید تمام تلاشمان را بکنیم تا 3 امتیاز این بازی ها را بگیریم.

دفاع وسط نارنجی پوشان در مورد خطایی که روی عالیشاه انجام داد و در ادامه منجر به اعتراض مجیدی شد می گوید: به نظر من امید عالیشاه بزرگنمایی کرد در مورد این صحنه دوم باید بگویم که او خودش را روی زمین انداخت اما در صحنه اول کارتی که داور به من داد درست بود اما در صحنه دوم خطای سنگینی انجام نشدکه من بخواهم کارت زرد دوم را بگیرم و اخراج شوم ولی به نظر کارشناسان در این باره احترام می گذارم.

وی در مورد عملکرد داوری اینگونه توضیح می دهد: داوری مشکلی نداشت، گل که صددرصد بود یک صحنه هم مدافع ما به دروازه پاس داد که داور می خواست خطا بگیرد که کمک داور تشخیص داد خطا نیست و نظر داور هم برگشت. خدا را شکر اشتباهی انجام نشد که بخواهد روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد ولی باز هم کارشناسان باید در این باره نظر بدهند. به نظر من داوری هم جزیی از فوتبال است اما نباید قضاوت آنها روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد. 5، 6 تیم بالای جدول برای کسب قهرمانی و سهمیه می جنگند و اینکه داوری بخواهد نتیجه ای را عوض کند، واقعا به ضرر یک تیم است. در این رابطه کمیته داوران هم باید با دقت بیشتری داوران را انتخاب کنند.

ایوبی در پایان افزود: از مدیریت باشگاه و هیات مدیره بابت اینکه برای دادن طلب بچه ها زحمت کشیدند تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها