کد خبر : 1305666 | 01 اسفند 1394 ساعت 11:55 | 13.3K بازدید | 6 دیدگاه

موتور تراکتور به موقع روشن شد

بالاخره موتور تراکتور روشن شد تا این تیم در آستانه بازی‌های آسیایی طرفدارانش را برای دیدن تیمی متفاوت امیدوار کند.

موتور تراکتور به موقع روشن شد
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی که فصل عجیب و غریبی را سپری می‌کند با حضور امیر قلعه نویی باز هم دستخوش حاشیه‌هایی شد که کسی تصور نمی‌کرد همچون نیم فصل نخست ادامه دار باشد اما طرفداران تبریزی که زیاد از اتفاقات این فصل دل خوشی نداشتند همچنان پای خود را در یک کفش کرده و مدام با شعارها و موضع گیری‌های انتقادی مدیریت و کادر فنی را از تیغ انتقاد گذراندند.

با این حال تراکتورسازی به عنوان یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا پیش از مصاف با الجزیره باید در جدالی حساس و سرنوشت ساز مقابل سپاهان قرار می‌گرفت بلکه با بردن مدافع عنوان قهرمانی بر بحران‌های اخیر غلبه کند. در این بازی تراکتور به نسبت تمام بازی‌های گذشته بهتر و روان‌تر بازی کرد و مستحق برد بود اما باز هم اسیر مسائل روحی و روانی شد و در اوج لحظاتی که سکوهای یادگار امام با تیم همراهی نمی‌کردند توانست در ثانیه‌های پایانی با درخشش خریدهای جدیدش به یک برد رؤیایی و آرامبخش برسد.

امیر قلعه نویی که خود اعتراف کرد تراکتورسازی بهترین تیم در نقل و انتقالات زمستانی بود یواش یواش توانست خریدهای جدیدش را با بازیکنان قبلی عجین کرده و به هماهنگی برساند و این موضوع در جدال با سپاهان کاملاً به وضوح دیده شد که نتیجه یکی از این همکاری‌ها منجر به گل سه امتیازی مهدی شریفی شد تا در بهترین زمان ممکن موتور تراکتور را برای اوجگیری روشن کند. این برد نه تنها تمام حواشی اطراف تیم در لیگ برتر را کنار زد بلکه باعث شد تا تبریزی‌ها با روحیه دو چندان راهی آسیا شده و مقابل الجزیره صف آرایی کنند تا به تمام ناکامی‌های سه سال گذشته خود در راه صعود از مرحله گروهی خاتمه دهند.

برد الجزیره می‌تواند نقطه عطف تراکتور در این روزها باشد چون در صورت وقوع آن تبریزی‌ها با تیم محبوبشان آشتی می‌کنند تا هم در آسیا هم در لیگ برتر به عنوان یار دوازدهم به تراکتور کمک کنند آن هم در روزی که کری تعداد تماشاگر در تمام ورزشگاه‌های ایران در حال اوج گرفتن است.

دیدگاه‌ها