کد خبر : 1305669 | 01 اسفند 1394 ساعت 12:08 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

انصاری: آسیایی نبودن فولاد برایمان سخت است

هافبک فولادی ها می‌گوید درست است در دیدار با ذوب آهن به 3 امتیاز دست پیدا نکردند اما مهم این است سرخپوشان اهوازی خودشان را پیدا کرد.

انصاری: آسیایی نبودن فولاد برایمان سخت است
ساسان انصاری در مورد کسب تساوی مقابل ذوب آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: یک بازی خیلی سنگین و درگیرانه بود. با توجه به اینکه در اصفهان شرایط آب و هوایی متفاوت است و این شهر در ارتفاع قرار دارد اما با تمام این‌ها ما بازی را با برنامه و خوب شروع کردیم و آنچه می‌خواستیم شد. نیمه اول کامل در اختیار ما بود، روند بازی داشت خوب پیشرفت می‌رفت که یک پنالتی باعث شد تا بازی مساوی شود اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

او در همین باره ادامه داد: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در این دو سال نشان داده تیم قلدری است اما ما خیلی خوب بازی کردیم و راه‌های نفوذ آنها را بستیم و آنطور که می‌خواستیم همه چیز پیش رفت بدشانسی باعث شد 3 امتیاز را از دست بدهیم اما باز هم روند خوبمان را با گرفتن یک امتیاز در خانه حریف حفظ کردیم.

وی در مورد متفاوت شدن شرایط فولاد در نیم فصل دوم می‌گوید: نه تنها نحوه نتیجه گیریمان بلکه نحوه فوتبال بازی کردنمان فرق کرده و بهتر از نیم فصل فوتبال بازی می‌کنیم و نمایش‌هایی که ارائه می‌دهیم کاملاً با برنامه است. این روند بسیار راضی کننده است باید تمرکزمان را بالا ببریم و روز به روز بهتر شویم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود در این مدت داوری‌ها علیه تیمشان بوده نظرش را اینگونه بیان کرد: بله، در بازی با سپاهان و پرسپولیس کارشناسان داوری گفتند که باید 2 پنالتی برای ما گرفته می‌شد ولی در کل من کارشناس نیستم.

این بازیکن در مورد وقفه مجدد لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: در این چند بازی راه افتاده بودیم اما راه و چاره‌ای نداریم و نمایندگانمان در آسیا شرکت می‌کنند. در این مدت تمرینات را جدی‌تر دنبال می‌کنیم تا روند روبه رشدمان در شروع بازی‌ها قطع نشود.

انصاری در پایان در مورد اینکه جای فولاد را در لیگ قهرمانان آسیا خالی می‌بیند یا خیر افزود: طبیعتاً ما هم دوست داشتیم مثل 3 نماینده دیگرانمان در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم با توجه به اینکه 2 سال پیش سر هم نیز در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردیم برایمان سخت است که امسال حضور نداریم. سال اول عالی نتیجه گرفتیم سال دوم هم خوب کار کردیم. در ضمن ما پارسال با تفاضل گل چهارم شدیم که اگر نمی‌شدیم امسال در لیگ قهرمانان حضور داشتیم البته دیگر تیم‌هایی که حضور دارند بسیار شایسته هستند و آرزوی موفقیت برایشان می‌کنم و دوست دارم بهترین نتیجه را بگیرند و بتوانند از حق ایران در آسیا دفاع کنند.

دیدگاه‌ها