کد خبر : 1305731 | 01 اسفند 1394 ساعت 14:46 | 24.6K بازدید | 2 دیدگاه

دفاعیه کارشناس داوری "ورزش سه"

کارشناس داوری ورزش سه؛ طی یادداشتی، به کسانی که او را در کارشناسی‌هایش به جانبداری از تیم خاصی متهم کرده بودند، پاسخ داد.

دفاعیه کارشناس داوری "ورزش سه"
به گزارش "ورزش سه او در اعلام عقیده‌اش گفت هیچ کس برای ما مهم‌تر از خودمان نیست؛ یادداشت داوود رفعتی چنین است:

"بعد از مسابقه استقلال تهران و گسترش فولاد یک پیامک کاملاً مؤدبانه به من ارسال شده که بنده را به جانبداری از یک تیم خاص و به عبارت رفاقت با آن تیم متهم نموده است چه زمانی که قضاوت می‌کردم و چه زمانی که باید قضاوت دوستانم را قضاوت کنم هیچ وقت از تیم خاصی جانبداری نکردم و اگر قرار است بقول دوستان به سمت تیم خاصی باشم حتماً به سمت همکارانم غش خواهم کرد، اما اخلاق حرفه‌ای و وجدان اجازه چنین کاری را به من نمی‌دهدهمانطور که در کارشناسی داوری بنده مشاهده فرموده باشید قضاوت بهترین دوستانم را به چالش کشیده‌ام. مثلاً یک هفته عدم اعلام پنالتی به نفع تیم فولاد در مسابقه با پرسپولیس و یک هفته هم عدم اعلام پنالتی به نفع تیم استقلال در مسابقه با نفت را کارشناسی کردم.

ما داوران نه به نفع تیمی غش می‌کنیم نه می‌چرخیم ما فقط بر اساس عشق و دانشمان قضاوت می‌کنیم و حتماً هم اشتباه داریم ولی یک درصد این اشتباهات عمدی نیست چون خودمان را بیشتر از هر کسی دوست داریم و شخصیت ما مهم‌تر ازجانبداری از تیم‌های ورزشی دیگر  است."

دیدگاه‌ها