کد خبر : 1305735 | 01 اسفند 1394 ساعت 14:56 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

با هم‌بازی‌ام 20 سال اختلاف سنی دارم

ابراهیم صادقی: در تیم رویایی پرسپولیس بودم

کاپیتان کهنه‌کار سایپایی‌ها می‌گوید از ابتدای فصل هدف‌گذاری این باشگاه حضور در بین سه تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیا بود و اگر بازیکنان این تیم شرایط را به‌خوبی درک کنند می‌توانند به هدف برسند.

ابراهیم صادقی: در تیم رویایی پرسپولیس بودم
به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در رابطه با بازی تیم‌های پرسپولیس و سایپا، جوان‌ترین بازیکن لیگ و دوران حضور خود در جمع پرسپولیسی‌ها به صحبت پرداخت:

تنها 20 دقیقه پرسپولیس بازی را در دست داشت

بازی بسیار خوبی را در برابر پرسپولیسی‌ها داشتیم، من فکر می‌کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند و یا پای تلویزیون بازی را دیدند از کیفیت این دیدار راضی بودند، 20 دقیقه اول بازی در اختیار پرسپولیسی‌ها بود اما پس‌ازآن بازی متعادل شد، طوری که ما حتی یک موقعیت تک‌به‌تک هم توسط ترابی به وجود آوردیم، اما در نیمه دوم وضعیت کاملاً تغییر کرد و بازی دست ما بود و توانستیم توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم.

انرژی هواداران به ما هم منتقل شد

خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که چرا سایپا رضایت داد بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما همه دیدند که چقدر این بازی خوب از آب درآمد و قطعاً یکی از دلایل آن، حضور هواداران در ورزشگاه بود، آن‌ها حتی اگر هوادار تیم مقابل هم باشند بازهم حضورشان بازی را زیباتر می‌کند همان‌طور که دیدید انرژی آن‌ها به ما هم منتقل شد.

هدف‌گذاری ما حضور در بین سه تیم بود

اگر از ابتدای لیگ به مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان و مدیران سایپا دقت کنید می‌بینید که هدف‌گذاری ما حضور در بین سه تیم و کسب سهمیه آسیا بوده است، کیفیت فنی تیم ما بسیار بالاست، بازی ما برابر استقلال خوزستان را کسی ندید و درنهایت ما با گلی که دقیقه 93 دریافت کردیم بازی را شکست خوردیم یا حتی بازی برابر نفت، اما نوع بازی که بازیکنان ما در زمین پیاده کردند فوق‌العاده بود. من هم می‌گویم اگر بازیکنان ما، شرایط را درک کنند که در چه وضعیتی هستند و با تمام وجود بخواهند می‌توانیم به این هدف برسیم.

با همبازی‌ام اختلاف سنی بیست‌ساله دارم

محمد سلطانی مهر یک سال است که در بزرگسالان سایپا حضور دارد و تمرین می‌کند، جالب است که او دقیقاً 20 سال از من کوچک‌تر است، سلطانی متولد 15 بهمن‌ماه 77 است و من هم 15 بهمن‌ماه 57 و بسیار جالب است که تیمی بازیکنان این‌چنینی دارد، وقتی به زمین می‌آید حس خوبی دارم چراکه می‌بینم سایپا این‌قدر درزمینهٔ بازیکن سازی موفق عمل می‌کند، درگذشته امثال اخباری را داشتیم و یا اکنون هم به‌غیراز خود سلطانی، شاه علی دوست، علی زینالی، رحمانی، نیاری، قلی زاده، شجاعی و ... از تیم‌های پایه سایپا به فوتبال ایران معرفی شدند، جالب است که بدانید زمانی که این بازیکن‌ها در تیم‌های نوجوانان و جوانان بازی می‌کردند من کاپیتان سایپا بودم به بزرگسالان رسیدند من هنوز هم هستم!

به بازیکنان جوان سخت می‌گیرم

البته من همیشه به این بازیکنان سخت می‌گیرم که بدانند هنوز راه زیادی دارند تا بتوانند در فوتبال ایران ماندگار شوند، آن‌ها راه سختی دارند و باید خود را حفظ کنند، این بچه‌ها شاید 4 بازی در سال که با تیم‌های استقلال و پرسپولیس داریم و پخش مستقیم دارد دیده می‌شوند و تیم‌هایی مانند تیم ما همیشه دیده نمی‌شود اما در همین شرایط هم باید بدانند که باید حواسشان به خودشان باشد.

سایپایی‌ام اما در تیم رویایی پرسپولیس حضور داشتم

وقتی 19 ساله بودم به عضویت پرسپولیس درآمدم، آن زمان در تیم رویایی و پرستاره پرسپولیس بازی کردم که 11 ملی‌پوش داشت و یادم می‌آید که اولین بار هم به‌جای مهدی مهدوی کیا به میدان آمدم، البته باید بگویم سال‌هاست با تمام وجود در خدمت سایپا هستم و برای این تیم با تمام وجود تلاش می‌کنم.

دیدگاه‌ها