کد خبر : 1305753 | 01 اسفند 1394 ساعت 16:32 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

از تماشاگران خواهش می‌کنیم فحش ندهند

فلاح‌زاده: ما و استقلال شانس قهرمانی هستیم

گلر نارنجی پوشان که از برخورد هواداران پرسپولیس با خود و هم تیمی‌هایش ناراحت است.

فلاح‌زاده: ما و استقلال شانس قهرمانی هستیم
حامد فلاح زاده در مورد کسب تساوی مقابل پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بازی خیلی خوبی از آب در آمد. پرسپولیس نیمه اول خوب بود ولی در ادامه آن‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و فقط تک موقعیت‌هایی ایجاد کردند ولی در کل ما صاحب توپ و میدان بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما باز هم خدا را شکر در دقایق پایانی به حقمان  و در یک بازی خارج از خانه به امتیاز رسیدیم.

او در مورد صحنه‌ای که مدافع سایپا به گلر یعنی خود این بازیکن پاس به عقب داد و داور اعلام خطا کرد اما نظرش را برگرداند ادامه داد: من نمی‌دانم داور آن لحظه چگونه خطا گرفت البته اشتباهش عمدی نبود واقعاً اگر نظرش را بر نمی‌گرداند برای جامعه داوری فاجعه رخ داده بود، بازیکن ما فقط دفع توپ کرد و  من اگر جایگیری خوبی نداشتم توپ تبدیل به گل می‌شد خوشبختانه کمک داور به داور کمک کرد و آن صحنه به خیر گذشت. در کل عملکرد داوری متفاوت بود.

گلر سایپا درباره نحوه رفتار تماشاگران پرسپولیس اینگونه توضیح می‌دهد: مساله‌ای که وجود دارد این است که ورزشگاه‌های ما هیچ وقت درست نمی شوند. واقعا از هواداران  خواهش می‌کنم فحش ندهند. ما ایرانی و مال این مملکت هستیم. فکر نمی‌کنم لیزر انداختن در چشم گلر حریف عادلانه و درشان ایرانی‌ها باشد تماشاگر نماها این کارها را انجام می‌دهند و همه چیز را زیر سؤال می‌برند به نظر من باید فرهنگسازی شود.

دروازه‌بان نارنجی پوشان در مورد اینکه سایپا در کورس قهرمانی است می‌گوید: بله ما و چند تیم دیگر در کورس قهرمانی هستیم اما من شانس قهرمانی را بین خودمان و استقلال می‌بینم. چون روی تیم ما تبلیغات زیادی نمی‌شود همه فکر می‌کنند ما ضعیف‌تر هستیم اما اینطور نیست.

وی که در رده چهارم گلر های ارزشمند لیگ است و آمار مناسبی از خود برجای گذاشته در این رابطه نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر امسال شرایطم و جو تیم خوب است از طرفی بازیکنان خط دفاعی ما استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند و به همراه  خط هافبکمان که بسیار نیز خوب هستند خیلی به من  کمک می‌کنند.

فلاح زاده در پایان افزود: از مدیریت باشگاه بابت اینکه طلب‌های سال گذشته را پرداخت کردند تشکر می‌کنم امیدوارم روال پرداختی‌ها همینطور منظم باشد چون اینگونه باعث آرامش مجموعه می‌شود.

دیدگاه‌ها