کد خبر : 1305826 | 01 اسفند 1394 ساعت 19:27 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: بازی تکراری در FA CUP ایده آل نیست

سرمربی آرسنال تاکید می کند که انجام بازی تکراری در رقابت های جام حذفی مسئله ایده آلی محسوب نمی شود.

ونگر: بازی تکراری در FA CUP ایده آل نیست
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با تساوی بدون گل مقابل هال سیتی، تکلیف صعود خود به دور بعدی رقابت های جام حذفی را به دیدار تکراری در خانه هال سیتی کشاند. سرمربی آرسنال پس از این دیدار پیرامون مسائل مختلف صحبت کرد.

ونگر به خبرنگاران گفت:" اگر بازیکن مصدومی در ادامه راه نداشته باشیم، می توانیم در دیدار تکراری نیز با آمادگی خوبی شرکت کنیم اما در هر صورت برگزاری دیدار تکراری مسئله ایده آلی نخواهد بود. از نتیجه خوشحال نیستم چرا که بازی تکراری مسئله ای نبود که ما خواهان آن باشیم. هال سیتی به خوبی دفاع کرد. ما توپ را کاملا در اختیار داشتیم اما نتوانستیم در پاس های نهایی خود در یک سوم تهاجمی خوب عمل کنیم. 20 ضربه به سمت دروازه حریف زدیم و 70 درصد مالکیت توپ را نیز عهده دار بودیم، با این حال موفق نشدیم دروازه حریف را باز کنیم. با این حال دیدار تکراری بسیار بهتر از حذف شدن از دور رقابت ها است."

سرمربی آرسنال در ادامه پیرامون دیدار سه شنبه شب مقابل بارسلونا گفت:" سه شنبه شب ما شانس اصلی پیروزی نیستیم. باید به خوبی دفاع کنیم و از مالکیت توپ خود حداکثر استفاده را نیز ببریم. مسئله ای که در دیدار امروز موفق به انجام آن نشدیم."

دیدگاه‌ها