کد خبر : 1305858 | 01 اسفند 1394 ساعت 22:26 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه:نمایش‌تاثیرگذاری‌مقابل‌لاس‌پالماس‌داشتیم

سرمربی بارسلونا به تمجید از عملکرد بازیکنانش در جریان پیروزی 2-1 در زمین لاس پالماس پرداخت.

انریکه:نمایش‌تاثیرگذاری‌مقابل‌لاس‌پالماس‌داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری دشوار و خارج از خانه توانست مقابل لاس پالماس به پیروزی 2-1 دست پیدا کند. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، پس از این دیدار در نشست خبری شرکت کرد.

سرمربی بارسلونا به خبرنگاران گفت:" تصور نمی کنم که مشکل خاصی در ریتم و نحوه عملکردمان وجود داشت. نمایش تاثیرگذاری مقابل حریف داشتیم. این فرصت را داشتیم تا قبل از 10 دقیقه پایانی کار را تمام کنیم، هر چند آن ها نیز فرصت هایی در 10 دقیقه پایانی داشتند. نمایش دروازه بان لاس پالماس در سطح بالایی بود. در نیمه دوم فرصت های خوبی برای تثبیت پیروزی خود داشتیم و آن ها نیز در انتهای بازی می توانستند کار را به تساوی بکشانند. اینکه هر دو روز یک بار به میدان می رویم، کار را دشوار می کند و بازیکنان باید همواره در شرایط رقابتی قرار داشته باشند. از نمایش تیم راضی هستم اما همچنان باید پیشرفت کنیم."

سرمربی بارسلونا پیرامون تعویض آردا توران در بین دو نیمه گفت:" آردا کارت زرد داشت و من نمی خواستم در مورد حضور او در زمین ریسک کنم."

انریکه در پایان از دیدار حساس شه شنبه شب مقابل آرسنال گفت:" آنها تیم با کیفیتی هستند و می توانند ما را دچار مشکل کنند. دیدار مقابل آرسنال نیز همچون تمامی دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا، بازی دشواری خواهد بود."

دیدگاه‌ها