کد خبر : 1305990 | 02 اسفند 1394 ساعت 15:37 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

لشگری چهارمین طلا را برای ایران به ارمغان آورد

نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت.

لشگری چهارمین طلا را برای ایران به ارمغان آورد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از روز گذشته در بانکوک تایلند آغاز شده است و در روز دوم و پایانی این مسابقات، احسان‌ لشگری نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار نهایی به مدال طلا دست یافت.

احسان لشگری در وزن 86 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 5بر صفر از سد اصلان کاخیدزه، نفر پنجم مسابقات جهانی 2014 و نایب قهرمان 2014 آسیا از قزاقستان گذشت. وی در دور دوم نیز ماسائو ماتسوماکا از ژاپن را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. لشگری در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد سام ویر از هند گذشت و فینالیست شد. وی در فینال با نتیجه 7 بر صفر اُرگودُل از مغولستان را شکست داد و قهرمان شد. در این وزن 15 نفر وزن کشی کرده بودند.

پیش از این و در مسابقات امروز بهنام احسان‌پور به مدال نقره وزن 61 کیلو و محمد نادری به مدال برنز وزن 70 کیلو دست یافته بودند.

پیش از برگزاری دیدارهای پایانی، قهرمانی ایران در این مسابقات مسجل شده بود.

تا دقایقی دیگر هم در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی برای کسب مدال طلا با دولت شابانبای از قزاقستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 14 نفر حضور دارند.

نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن اول روز نخست صاحب 3 مدال طلا توسط میثم نصیری، مصطفی حسین‌خانی و رضا یزدانی شده بودند. یونس سرمستی هم در 57 کیلو پنجم شد.



دیدگاه‌ها