کد خبر : 1306092 | 02 اسفند 1394 ساعت 21:57 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد رودی فولر از داور دیدار لورکوزن-دورتموند

مدیر لورکوزن از رفتار داور بازی امشب تیمش مقابل دورتموند گلایه کرد.

انتقاد رودی فولر از داور دیدار لورکوزن-دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن ساعتی پیش در خانه خود با نتیجه 1 بر 0 مغلوب بروسیا دورتموند شد. پس از این مسابقه رودی فولر ،مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن، با شماتت داور مسابقه به شبکه تلویزیونی "اسکای" گفت:" متوقف کردن بازی و اینگونه فضا را متشنج کردن کاملا حرکت بیهوده‌ای بود و اصلا نیازی به چنین تصمیمی وجود نداشت. مگر چه اتفاق فاجعه‌باری رخ داده بود که اینطور کردند؟ این واکنش واقعا اغراق‌آمیز بود. انگار که داور مجبور بود بازی را هیجان‌انگیزتر کند و حال آنکه فرستادن مربی به سکوها خودش کافی بود.
داور می‌بایست بتواند دلیل عاقلانه و قانع‌کننده‌ای برای این تصمیمش به مربی ارائه دهد اما این کار را نکرد." فولر با اشاره به یک ضربه هند پنالتی که در ادامه مسابقه باید برای لورکوزن گرفته می‌شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد هم اذعان کرد:" او می‌خواست از ما به دلیل رفتار اشمیت انتقام بگیرد، برای همین پنالتی را سوت نزد."
گفتنی است این بازی به دلیل تصمیم داور مبنی بر اخراج سرمربی تیم میزبان از کنار زمین، به حاشیه کشیده شد. ماجرا از این قرار بود که بعد از گل دقیقه 64 پی‌یر امریک آوبامیانگ، راجر اشمیت شدیدا به تصمیم داور که ضربه آزاد به سود دورتموند اعلام کرده بود اعتراض کرد.
فلیکس سوایر هم به او کارت قرمز نشان داد، اما با مشاهده امتناع این مربی از خروج از زمین، بازی را متوقف کرد و از بازیکنان خواست بیرون بروند. خود او نیز همراه با تیم داوری به رختکن رفتند. این وضعیت نه دقیقه به طول انجامید و سپس ادامه مسابقه از سر گرفته شد.

دیدگاه‌ها