کد خبر : 1306369 | 03 اسفند 1394 ساعت 23:40 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌رومینیگه‌به‌رویدادهای‌بازی‌لورکوزن-دورتموند

نایب رئیس بایرن مونیخ هم به حاشیه‌های بحث‌برانگیز دیدار لورکوزن مقابل دورتموند واکنش نشان داد.

واکنش‌رومینیگه‌به‌رویدادهای‌بازی‌لورکوزن-دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، کارل هاینس رومینیگه با اشاره به اتفاقاتی که در بازی روز گذشته بایر لورکوزن مقابل بروسیا دورتموند رخ داد خواهان استفاده هر چه سریع‌تر از ویدیو چک در مسابقات بوندسلیگا شد و گفت:" آنچه که ما در حال حاضر به آن نیاز مبرمی داریم، بکار بردن ویدیو چک است. اگر این امکان وجود داشت، همه چیز با ملایمت و طبق روال عادی خودش پیش می‌رفت."
او با تاکید بر اینکه واکنش مربی لورکوزن چندان هم عجیب نبوده است، تاکید کرد:" می‌توانم تا اندازه‌ای او را درک کنم با توجه به اتفاقی که رخ داده بود. داور می‌توانست کمی از ژست گرفتنش بکاهد و در عوض تلاش کند حال مربی را بفهمد."
رومنیگه اشتباه داور در نگرفتن هند پنالتی سوکراتیس در محوطه جریمه دورتموند را هم فاجعه‌بار ندانست و افزود:" موضوع این است که بعضی تصمیم‌ها بازیکنان، مربی و باشگاه را بیش از حد متضرر می‌کند و اینکه گاهی یک امتیاز می‌تواند تعیین‌کننده حضور یا عدم حضور تیمی در چمپیونزلیگ باشد.
من فقط می‌توانم از مسئولان بخواهم که به لیگ آلمان ویدیو چک را اضافه کنند، مثل لیگ‌های ورزشی امریکایی. راستش را بخواهید من این میزان از اشتباهاتی را که در فصل جاری می‌بینم پیشتر هرگز ندیده بودم."
گفتنی است بعد از آنکه راجر اشمیت ،سرمربی لورکوزن، از پذیرفتن کارت قرمز داور که در پی اعتراض شدید او داده شد امتناع کرده و به سمت سکوهای نمی‌رفت، داور دستور به توقف مسابقه و رفتن بازیکنان به رختکن‌ها داد که این وضعیت نه دقیقه به طول انجامید و پس از آن بار دیگر ادامه مسابقه از سر گرفته شد.

دیدگاه‌ها