کد خبر : 1306537 | 04 اسفند 1394 ساعت 16:37 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: هدف ما پیروزی مقابل الجزیره است

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد، هدف این تیم کسب پیروزی مقابل الجزیره امارات در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیاست.

کیانی: هدف ما پیروزی مقابل الجزیره است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اولین بازی این تیم در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات اظهار کرد: چهارمین سال است که در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران حضور داریم. الجزیره تیم بسیار خوب و کاملی است و از امکانات مناسبی برخوردار است.

کاپیتان تراکتورسازی افزود: ما هم تیمی هستیم که از مهره‌ها و کادر فنی بسیار خوبی بهره‌مند است. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را مقابل این تیم کسب کنیم. تمام تمرکز ما بر روی این مسئله معطوف است که بتوانیم در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان، نتیجه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 کیانی در ادامه گفت: بعد از بازی با سپاهان و در طول هفته تمرین‌های خوبی انجام دادیم. کادر فنی از نظر روحی و روانی با ما کار کرده‌اند. بازی‌های آسیایی با لیگ برتر فرق دارد و جای هیچ اشتباهی در آن نیست. ما باید در زمین آرامش داشته باشیم.

او در پایان گفت: تراکتورسازی یک تیم جهانی است و امیدوارم هواداران ما آرامش داشته باشند و از ما حمایت کنند تا با کمک آن‌ها بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

دیدگاه‌ها