کد خبر : 1307089 | 07 اسفند 1394 ساعت 15:45 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

در لیگ داوری ها به تراکتور ضربه زد

عشوری: اوت دستی هم از تاکتیک های ماست

هافبک سرخپوشان تبریزی می‌گوید خودشان هم فکر نمی‌کردند به الجزیره 4 گل بزنند و فراتر از انتظار ظاهر شدند.

عشوری: اوت دستی هم از تاکتیک های ماست
سینا عشوری در مورد پیروزی پرگل مقابل الجزیره امارات به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با تیم کمی بازی نداشتیم اما خوب کار کردیم. حریف بازیکنان خوبی داشت اما ما فراتر از چیزی که همه فکر می‌کردند ظاهر شدیم.

او در مورد اینکه چطور توانستند با اوضاع نه چندان خوبی که در لیگ داشتند در آسیا چطور توانستند در این حد خوب کار کنند ادامه داد: از بازی با سپاهان استارت پیروزی‌هایمان را زدیم. امیدوارم بازی برگشت با الجزیره امارات را ببریم تا پیروزی‌هایمان تکمیل شود. راستش خودمان هم انتظار زدن 4 گل در این دیدار را نداشتیم اما به شرایط ایده‌آل برگشته‌ایم. در ضمن شرایط لیگ با آسیا خیلی فرق دارد. ان‎شاءالله در لیگ‌برتر هم در ادامه خوب کار خواهیم کرد. داوری‌ها در این مدت خیلی به ما ضربه زد و مانع رسیدنمان به هدفمان شد.

هافبک جنگنده تراکتورسازی که روی گل سوم تیمش در بازی با الجزیره تاثیر بسیار گذاشت در این رابطه می‌گوید: اوت دستی بلندی انداختم که همان سازنده گل سوممان بود. این هم برای خودش یک تاکتیک است، در بازی با سپاهان هم به همین شکل به گل رسیدیم.

عشوری در پایان افزود: درباره دیدار برگشت با الجزیره باید بگویم خودمان را از پیش برنده نمی‌دانیم. بابت باخت با نتیجه 4 بر صفر قطعا به الجزیره‌ای‌ها برخورده و می آیند که جبران کنند اما ما نیز فقط 3 امتیاز را می‌خواهیم.

دیدگاه‌ها