کد خبر : 1307181 | 08 اسفند 1394 ساعت 08:13 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید از این هم بهتر باشم

فاضلی: سپاهان به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد

بازی بین دو تیم سپاهان و النصر امارات روز درخشش بازیکن جوان زردپوش اصفهان یعنی حسین فاضلی بود.

فاضلی: سپاهان به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد
فاضلی در مورد پیروزی 2 بر صفرمقابلالنصر امارات به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با همدلی بچه‌ها بازی را بردیم و همه مردم اصفهان وکلافوتبال دوستان از این موضوع خوشحال شدند. این پیروزی به ما روحیه مضاعف داد از اینکه بالاخره استارت برد را زدیم خرسند هستیم. امیدوارم این قضیه ادامه پیدا کند.

در حالی که روی این بازیکن خطای پنالتی انجام شد داور اعتقادی به پنالتی نداشت وی در این‌باره ادامه می‌دهد: نمی‌دانم چرا داور پنالتی نگرفت زیرا از سمت راست و چپ من را زدند و حالت ساندویچ کردند اما داور خطا نگرفت.

این بازیکن که پاس گل دوم تیمش را روی تیزهوشی برای شیمبا ارسال کرد در این‌باره و همچنین عملکرد خوبش توضیح می‌دهد: سعید قائدی‌فرسانتر خوبی کرد و توپ به من رسید. من همشیمبا را دیدم و سریع پاس دادم. با این گل کارالنصر تمام شد. ما توانستیم بازی را 2 بر صفر ادامه دهیم. اگر من خوب کار کردم تلاش تمام بچه‌ها بوده، همه خوب بودند که من توانستم پاس گل بدهم. امیدوارم از این به بعد به همین شکل روند خوبم را ادامه بدهم و بتوانم بهتر از این‌ها و مثمرثمر باشم.

مهاجم زردپوشان اصفهان در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای بازی برگشت با النصر دارند می‌گوید: با همین روحیه‌ای که داریم باید النصر را ببریم تا در آسیا خیالمان راحت‌تر باشد و بعد از آن بتوانیم روی بازی‌های لیگ تمرکز و روند پیروزی‌هایمان را حفظ کنیم.

وقتی از این بازیکن سؤال شد چرا در لیگ‌برتر همانند این بازی آسیایی‌شان نتیجه نگرفتند پاسخ داد: در بازی‌های آسیایی انگیزه‌ها بیشتر است باید این نکته را بگویم که تیم ما در لیگ بدشانسی آورده وگرنه همان بازی‌ای که مقابل النصر انجام دادیم در لیگ هم انجام می‌دهیم ولی از روی بدشانسی توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد.

وی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهند تا فشردگی بازی‌ها رویشان اثر منفی نگذارد گفت: بستگی به شرایط ریکاوری تیم و استراحت خود بازیکنان دارد. بازی‌ها فشرده است ولی سپاهان هم از لحاظ مهره‌ای کم ندارد چون مهره‌های زیادی داریم در فشردگی بازی‌ها هم می‌توانیم خوب کار کنیم.

فاضلی در پایان افزود: برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم. ما به جایگاه اصلی‌مان در لیگ‌برتر و آسیا دست پیدا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها