کد خبر : 1307405 | 09 اسفند 1394 ساعت 10:16 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

ومبلی میزبان فینال جام اتحادیه

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی

دو تیم لیورپول و منچسترسیتی،‌امروز در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"،‌کلوپ به دنبال کسب اولین جام با لیورپول است و این در حالیست که پیگرینی در آخرین فصل حضورش در سیتی می‌خواهد تمامی جام‌های ممکن را درو کند.

لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ با کسب 38 امتیاز از 26 بازی در رده ی نهم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی،‌2 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. لیورپول در این فصل همواره روندی پر افت و خیز داشته و نتوانسته به ثبات برسد. حتی حضور کلوپ هم نتوانست شرایط این فصل این تیم را بهبود ببخشد. قرمزها که از کسب سهمیه از لیگ نا امید هستند،‌تمرکز خود را روی قهرمانی در لیگ اروپا و کسب سهمیه از این طریق خواهند گذاشت. این بهترین فرصت برای کلوپ است تا اولین جام خود با لیورپول را به دست آورد.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب 47 امتیاز از 26 بازی در رده ی چهارم قرار گرفته اند. آنها در 5 دیدار اخیر خود،‌ 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند.  حال آنها برای کسب اولین جام فصل باید به مصاف لیورپولی بروند که انگیزه زیادی برای کسب این جام خواهد داشت. 5 دیدار اخیر دو تیم کاملا به نفع لیورپول رقم خورده است. 4 پیروزی برای قرمزپوشان و 1 پیروزی برای سیتی به ثبت رسیده است. حال باید دید شاگردان پیگرینی می‌توانند روند بازی‌های اخیر را تغییر دهند یا نه.

دیدگاه‌ها