کد خبر : 1307477 | 09 اسفند 1394 ساعت 15:27 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع پدر خامس رودریگز از پسرش مقابل انتقادات

خامس روزهای تلخ و دشواری را در رئال می گذراند و شب گذشته برای اولین بار از سوی هواداران رئال هو شد.

دفاع پدر خامس رودریگز از پسرش مقابل انتقادات
به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فصل درخشان، حالا خامس روزهای تاریکی را پشت سر می گذارد. ستاره تاثیر گذار فصل گذشته رئال، حالا دچار افت فاحشی شده بطوریکه سوت های انتقادی هواداران رئال بر علیه او به صدا در آمده اند. خامس یکی از ضعیف ترین بازیکنان رئال در شب شکست 1-0 از اتلتیکو بود.

ویلسون رودریگز، پدر خامس در مصاحبه با رادیو کاراکول و در واکنش به اتفاقات شب گذشته گفت:" شرایط سختی است. به عنوان یک پدر همیشه بهترین ها را برای پسرم می خواهم ولی فوتبال همین است و این اتفاقات در آن عجیب نیست.
البته این فقط خامس نیست که دچار افت شده، خیلی دیگر از بازیکنان رئال نیز در سطح خودشان نیستند و کل تیم افت کرده است. بازی در تیم های بزرگ ساده نیست و حتی اگر روزی نصف کیفیت خودتان را نشان دهید نیز مورد اعتراض قرار می گیرید. همیشه باید 100 درصد آماده بود.
با این حال خامس حرفه ای است و باید این روزها را مدیریت کند. پشت او شایعات زیادی درست می کنند که حقیقت ندارند و همین مساله او را آزرده کرده است. این هم از تبعات شهرت است. در این روزها باید از او حمایت شود. من خیالم از او آسوده است چون می دانم این شرایط سخت را پشت سر خواهد گذاشت."

دیدگاه‌ها